WHEM Victoria, B2B, ero-tantramassage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flitser

Wandelaar
Forumpionier
25
04/07/21
30
6
Mijn oog valt al enkele dagen op deze zwarte parel, en aangezien ze volledig m'n type is (nét m'n favoriete Noah, die aan de rand van Turnhout onafhankelijk haar massage-kunsten verleend), en haar prijs schappelijk is naar haar aanbod, zou ik haar zeker eens willen bezoeken. Vreemd dat er nog geen recensie over haar te vinden is.... Of is er toch iemand die me wat meer over haar kan vertellen? Thnx alvast.....


 
Tongzoent ze? En mag je 2x klaarkomen op uur?
Tongzoenen doet ze niet. (Mis je ook niet!)
2x klaarkomen op een uur? Als jij dat kan, en wil, tijdens een tantramassage die een uur duurt, moet dit te doen zijn. Maar vanaf je gaat voor 2 orgasmes op een uur, spreek je niet meer van tantra, maar eerder aftreksex (mijn mening).... Dus... bel Noah en vraag het! Ben zeker dat je nergens zulke service krijgt als bij haar...
 
Tongzoenen doet ze niet. (Mis je ook niet!)
2x klaarkomen op een uur? Als jij dat kan, en wil, tijdens een tantramassage die een uur duurt, moet dit te doen zijn. Maar vanaf je gaat voor 2 orgasmes op een uur, spreek je niet meer van tantra, maar eerder aftreksex (mijn mening).... Dus... bel Noah en vraag het! Ben zeker dat je nergens zulke service krijgt als bij haar...
Ben ondertussen geweest. Het was idd de beste massage ooit. Met 1 zalig hoogtepunt op het einde 😏
 
Mijn oog valt al enkele dagen op deze zwarte parel, en aangezien ze volledig m'n type is (nét m'n favoriete Noah, die aan de rand van Turnhout onafhankelijk haar massage-kunsten verleend), en haar prijs schappelijk is naar haar aanbod, zou ik haar zeker eens willen bezoeken. Vreemd dat er nog geen recensie over haar te vinden is.... Of is er toch iemand die me wat meer over haar kan vertellen? Thnx alvast.....


Enkele jaren geleden eens bezocht toen ze in hotel verbleef/werkte buiten Antwerpen. Herinner me vooral haar prachtig lichaam. Maar denk 2u ben binnengeweest voor misschien 45min effectieve massage. Zou haar nog wel eens willen bezoeken. Iemand recente ervaring?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan