Recensie Victoria, Den Haag, Hunsestraat rose passage k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patron

Wandelaar
54
27/03/22
139
39
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Afgelopen donderdag middag bij deze mooie nieuwe dame geweest, ze gaf aan hiervoor in Belgie gewerkt te hebben. Ik was de eerste van de dag en na het betalen en uitkleden, hebben we elkaar even lekker staand opgewarmd. Zij speelt met mijn steigerende paal en gladde ballen, hierdoor werd mijn stijve lul titanium hard. Vervolgens ging zij op haar knietjes voor de blowjob. Hierna hebben we in meerdere standjes heerlijk keihard geneukt, zij houdt haar geile hoge hakken aan en heel veel dirtytalk erbij. In doggy het tempo maximaal opgevoerd en naar beastmode. Uiteindelijk met de laatste harde krachtige stoten mijn ballen brullend diep in haar pompend leeggespoten.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
dame vandaag bezocht. diverse tatoes. leuk koppi en body. veel animo heeft ze. doorlooptijden waren vrij kort. constant bezet. 50 voor 2 standjes olus pijpen. pzc was mogelijk maar voor bedankt. pijpen was prima. daarna boven op gegaan en ze voelde zeer lekker. tijd voor doggy helaas hielt ze mijn lul vast tijdens doggie. ik zei nog ik doe het rustig maar mocht niet baten. verstamd op nul gezet en afgerond.

ps. zegt hier een week te zijn maar heb haar denk ik een x aantal maanden op dezelfde plek gezien. maar kan mij ook vergissen

Laatst bewerkt:
Super slecht beste mensen kijk uit voor deze dame zonde voor je centjes ze lacht heel lief aan de deur maar pijpen is half tijdens de daad handje ervoor etc etc dit is een TMM
M

Terug
Bovenaan Onderaan