WHEM Victoria, Den Haag (voorheen Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er waren zeker Hookers recensies en ik meen me te herinneren dat er hier ook recensies waren, maar die kan ik niet meer vinden. Ik ben er zelf geweest, vorig jaar, in Diemen. Ik vond het matig. Had me er meer van voorgesteld, op basis van het whatsapp contact, maar we hadden geen klik. Dat kan komen dat ik toen maar een half uur geboekt had, kan ook komen doordat ze erg bang was voor Corona, in elk geval was ze de hele tijd met doekjes, spraytjes, gelletjes en wat niet al in de weer. Geen intimiteit te bespeuren. En dat is jammer, want het is een prachtige meid. De selfies in de spiegel (foto 8 en 9) geven een goed beeld. Ze is ook zeker niet onvriendelijk, maar bij mij was het mechanisch en gemaakt. Maar nogmaals, dat kan eenmalig zijn. Ik ben er alleen nog niet toe gekomen om haar een tweede kans te geven.
 
Verhalen van diverse meiden gehoord dat ze een jaloerse paranoïde bemoeizuchtige geldbeluste alcoholiste is en graag erbij 👃🏻.

Recent heeft ze haar tarief omhooggegooid wat ze absoluut niet waard is imo.

P.S. Venray is trouwens een stad in Nederland 😉
 
Laatst bewerkt:
Recenties op hookers waren positief dacht ik. Ik ben door Alex aan haar voorgesteld in Diemen en ze ziet er goed uit, en ook idd vriendelijk. Op grond van gehoorde verhalen afschrijven lijkt mij wat kort door de bocht.
 
Ben in mei bij haar geweest en was een leuke date.
Vriendelijke dame en kon niet merken dat ze onder invloed van iets was.
Was er in de middag dus kan niet beoordelen hoe het op andere tijdstippen is.
Zie dat haar advertentie weer online is misschien bezoek ik haar binnenkort weer eens.
Goedkoop is ze niet maar zijn helaas de prijzen van deze tijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan