- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6584932-victoria
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik ben inmiddels meerdere keren bij Victoria geweest, en elke keer werd ik hartelijk en gastvrij ontvangen. Ze is wat ouder, maar straalt nog steeds een opvallende charme en vrouwelijkheid uit. Haar lichaam is prachtig verzorgd en ze weet hoe ze je op je gemak moet stellen.
Wat me vooral aanspreekt, is dat ze echt de tijd voor je neemt en je niet het gevoel geeft dat alles gehaast moet. Haar zoenen zijn teder en oprecht, wat de ervaring nog intiemer maakt. Dat ik meerdere keren ben teruggekomen, zegt wat mij betreft genoeg.
Ze ontvangt in het Love Hotel, wat discreet en goed verzorgd is. Voor wie op zoek is naar een warme, persoonlijke ervaring, is Victoria zeker een aanrader.
Victoria
Wat me vooral aanspreekt, is dat ze echt de tijd voor je neemt en je niet het gevoel geeft dat alles gehaast moet. Haar zoenen zijn teder en oprecht, wat de ervaring nog intiemer maakt. Dat ik meerdere keren ben teruggekomen, zegt wat mij betreft genoeg.
Ze ontvangt in het Love Hotel, wat discreet en goed verzorgd is. Voor wie op zoek is naar een warme, persoonlijke ervaring, is Victoria zeker een aanrader.
Victoria