Recensie Victoria, Gent, Schepenenvijverstraat 21, Vogue 1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste dames die ik ken in deze wereld hebben tegenwoordig geen lui vriendje meer... zij zijn zelfstandig of proberen dat te worden. Dames die wel nog voor iemand werken, blijf daarvan weg, dat is gedoe.

Ik geef je wel gelijk: de service moet goed zijn en vriendelijkheid kost niks.

Anderzijds (en die vraag stel ik mij hier dikwijls): wat, collega's wandelaars, willen jullie eigenlijk voor €50?

Bij de invoering van de euro, 25 jaar geleden, werd de toen zeer courante 2.000 BEF omgetoverd naar €50. Dat was toen al de absolute minimumprijs voor 15'en dat is ondertussen al meer dan 30 jaar zo. Een eeuwigheid is dat. Onderhandelen over minder is gewoon ronduit belachelijk.

Welnu, een pakje sigaretten is in al die jaren meer dan 4x zo duur geworden, om maar een voorbeeld te geven. In het jaar 2000 kocht je voor €50 niet minder dan 20 pakjes sigaretten à €2,50. Nu.... nog amper 5 pakjes.

Maar.... we blijven wel dezelfde eisen stellen, voor hetzelfde geld.

Anders gezegd... voor €50 moet je nu ook geen mirakels gaan verwachten.
Ik dacht ook zo, maar deze zomer was ik in de Balkan waar meeste dames vandaan komen ,ik sprak er met een vrouw op cafė haar man was gestopt met werken, zij mocht nu voor de kost zorgen 😂 ze werkte aan de unief 1100 euro netto en kwamen samen niets te kort zei ze. Pakje sigaretten 4,5 euro ,koffie 1,5 euro ,huur 350 euro (huis) en ben zelf is goed gaan eten met twee voor 40 euro wat hier al gauw 170 euro zou kosten. Dus mijn gedacht is iets anders als ik ze tegenwoordig 50 euro geeft...

Ik was bezig over €50 en dat het HIER al een eeuwigheid €50 is.

Alvast veel succes met uw gedacht bij de dames HIER over wat ze volgens jou dan wel zouden moeten doen voor €50. Ge gaat nogal ne service krijgen, gij :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Ik was bezig over €50 en dat het HIER al een eeuwigheid €50 is.

Alvast veel succes met uw gedacht bij de dames HIER over wat ze volgens jou dan wel zouden moeten doen voor €50. Ge gaat nogal ne service krijgen, gij :ROFLMAO:
Wat denk dat die dames HIER hun geld opdoen? 😂😂😂 Btw ik mag niet klagen krijg bij mijn vaste stekjes steeds meer dan genoeg voor 50 euro

Terug
Bovenaan Onderaan