Recensie Victoria, Huize Sandra, Breda 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.248
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-viktoria/
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had al eens eerder met haar kennis gemaakt. Een heerlijk wijf om te zien met lekkere grote tieten. Er is wel het e.e.a. aan gedaan cosmetisch gezien. De eerste keer een uur gedaan. Ze doet leuk teasen en kruip helemaal bovenop en tegen je aan. Prachtige borsten waar je wel eeuwig aan wil likken. Lekker kutje en een genot om haar te beffen. Verschillende standjes gedaan maar het wilde niet. Pijpen doet ze heel goed. Na 40 min. stopt ze er prompt mee. Attendeer haar op het feit dat er nog tijd is. Komt naast mij liggen en begint een verhaal af te steken over het feit of ik een vriendin wil. Tja,..

De keer erna hetzelfde laken en pak. Was nu bij machte om haar te neuken. De laatste keer wil ik in doggy style in haar klaarkomen. Na tien minuten moet ik eraf op haar verzoek. Jij gaat echt niet klaarkomen zo is haar reactie. Gevraagd of ik over haar borsten mocht komen en het antwoord was resoluut nee. Tongzoenen doet ze ook niet.

De foto's op de site zijn trouwens "geleend."
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan