Algemeen Victoria Secret, Meise

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er enkele jaren geleden twee keer geweest. De eerste keer om te testen en een volgende keer om de eerste ervaring op te krikken. Eerste keer was dus al niet super, tweede ervaring was dat ook niet.
Voor een gesloten deur staan, geen contact krijgen, op voorhand vragen en bevestiging krijgen wie er PZC, rimmen, etc. doet daar en bij het kiezen van de dames ineens "what is rimming?" te horen krijgen.
Nee, mij zie je daar niet meer terug.
 
Ik ben er een 4-tal keren geweest 1 keer met de rondborstige Ashley, dat was wel OK maar niks meer dan dat, ze is ondertussen al meer dan een jaar gestopt en terug naar thuisland, de andere keren was de line-up niet mijn ding en ik kon ook de dames die op de fotos stonden niet onmiddellijk linked aan de personen die ik daar zag.
 
Paar keer geweest. Inderdaad zelden dames vanop de foto. 1x wel genoten van de 45min. Alles was ok. Khloé denk ik. Keek je ook geil in de ogen tijdens missionaris en on top. Laatste keer in oktober een andere dame. Te koel en moest te snel gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan