Recensie Victoria/Vicky, Schepenenvijverstraat, 2R 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimeBox

Wandelaar
83
12/06/22
78
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Alweer op verkenning geweest vanavond.
Ik wil niet geloven dat Gent een triestige bedoening is zoals sommigen lijken te ervaren. Ik denk dat met eens een steekproefje hier en daar ik nog wel wat goud kan zeven tussen Schelde en Leie. Dat deel ik dan graag met de lezers hier.

En welnu, ik heb hier wel een echte goudklomp weten te vinden.
Ik had deze Hongaarse in kwestie al een paar nachten geleden zien staan aan de overkant, nummer 19, maar ze is op een paar dagen tijd al verhuisd naar de overkant. Mijn ogen vielen bijna uit mijn kop bij het zien van die echt wel een indrukwekkende 'rack' en ik besloot toen al wat af te tasten wat voor vibe ik hier zou krijgen.
Ze gaf een jolige indruk. Een lief meisje met een schattig glimlachje. Een contrast met wat met het bimbo-lijf waar ze over beschikt, want dan verwacht je femme fatale vurig gedoe. Ze introduceerde haarzelf als Vicky ("or Victoria").
Vandaag haar dus op het genoemde adres zien zitten en toen ik aan haar raam stond zag ik ze luidop "ah!" zeggen bij het zien van mijn verschijnen.
Ze droeg een sexy roze setje waarin haar wellustige waar duidelijk te zien was.
Ze zei me bij het binnenkomen: "I'm happy you come!". Verrast vroeg ik: "Oh, really?". "Yes, you look nice."
Dat begon al goed. We gingen naar boven en ik had de kont op een tiental centimer van mij. De vlammende goesting begon al te ontsteken.

Eenmaal in de kamer was het eerst wat gekeuvel en dan volgde gestoei. Wrijvend over mijn lijf, gegrabbel naar mijn kruis. Haar massieve memmen helemaal voor mij gelijk een bezetene masseren. Ze wou niks lievers, zo leek. Gespeeld of niet, maar had toch de indruk dat ze me graag had en ze bleef maar complimenten geven over mijn uiterlijk. "I like how you look", met een grote glimlach. Mijn routine in de fitness lijkt ook bij dames van plezier iets te ontbranden van goesting. Daarvoor doen we het.
Het raam stond open en toen ze vroeg of het gesloten moest worden, gaf ik als antwoord: "No it's ok". Zij was 't met me eens: "Yes, I think it's more kinky". Ging allemaal de goeie richting uit.
"I really want to taste it" fluisterde ze en ze leek met veel zin mijn lul te zuigen en af te trekken. Ik hou van die afwisseling, want zo kon ik verder genieten van haar joekels.
Zij op mij was een fantastisch zicht. Ik genoot er iedere seconde van. Die perfect afgewerkte siliconen in mijn smoel maakten van me een gek. Dan ik op haar en de wellustigheid van haar blik naar me was ditmaal geen spelletje meer. Haar poesje werd zelfs zeer nat voor 'gespeeld' te zijn.
"Thank you baby" zei ze verschillende malen tijdens de daad, met haar ogen rollend van genot. Ze wreef aan haar clit en keek naar hoe de schacht van mijn lul haar toch wel strak poesje opende.
In doggy was de aanwezigheid van die spiegel naast het bed, zoals je in veel kamers hebt, zeer dankbaar. Die giga boezem van haar zien 'bouncen' en haar gekreun waren hemels.
Ik stopte dan en ze wist wat ik ermee bedoelde. "Let me taste you again" en ik liet haar dan nog eens pijpen en trekken. Ze is hierin echt wel een goed. Ditmaal wist ze me zeer behendig klaar te laten komen. Zo ongelofelijk geslaagd.

Nadien nog lang zitten nababbelen over het leven. Ze nam afscheid met een oprecht dikke knuffel en een kusje op de wang en nog een kusje in de lucht bij mijn vertrek. Ik liep met een grote glimlach tot ik thuis was. Ik ga hier 100% zeker terug en dan toch wel voor iets langer. Hopelijk blijft ze een tijdje, want ik wil hier meer van.

Terug
Bovenaan Onderaan