Recensie Victoria (zaandam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik zei de clown. Is een lieve aardige shemale, als ze naar mijn stad komt verkeer ik haar met een bezoek. Gewoon een lekker ding.
Totaal 4x op bezoek geweest, en het alleen maar beter.
 
Wat denk je als een clown het advies geeft, zoeken is ook een kunst


Ik had er ook een op hookers, weg natuurlijk, ga straks no even terug zoeken
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen deze dame bezocht. Ze ontvangt in Almere op een plek waar je heel discreet moet zijn. Volgens mij waren er meerdere mensen in het pand en hoorde een man schreeuwen tegen Victoria. Buitendeur werd hard dicht gesmeed.

Doordat ik hele dag op kinky zat te zoeken weet ik zeker dat ik haar eerste klant was na plaatsen van de advertentie.

Dame is wel knap en lang. Maar niet erg opgemaakt en toch een klein bierbuikje. Ze heeft een mooie pik en er is mij iets gebeurd wat nooit eerder is gebeurd. Ik begon eerst met wat zoenen en daarna ging ik haar zc pijpen, waarbij ze binnen een minuut klaarkwam. Haar lul was niet eens normaal stijf geworden.

De reden weet ik niet maar mocht haar sperma niet likken. Dacht heel even heeft ze misschien iets. Daarna ging zij mij pijpen en daarna zij on top heb ik haar geneukt. Ik mocht helemaal niet meer aan haar lul komen. Denk dat ze wilde sparen nog voor de klanten na mij.

Ik zal haar niet nogmaals bezoeken. Zoenen deed ze niet goed en mocht haar dus geen 2de keer pijpen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan