Recensie Vienna, Leiden Privé, Leiden 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/vienna/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug een geslaagde GFE date gehad met Vienna. Ze doet vol overgave tongzoenen. Ze kreeg een heerlijke natte poes waar ik altijd erg vrolijk en geil van wordt. Lekker gesekst en na afloop nog wat nageklets. Leuke dame. Foto's zijn wat gedateerd want zo ziet ze er op dit moment niet uit. Nu is er wat meer houvast zeg maar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/557315-vienna
Totale kosten (in euro)
100 incl extraatje wegens de ‘klik’
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ook geweest bij Vienna.
zelfde ervaring als Antonio.
Heerlijke dame die ik een jaar of 4 geleden al eens bezocht had, maar toen hadden we beiden onze dag niet. Deze keer geweldig!
Een verademing na een aantal minder goede ervaringen met buitenlandse dames Die thuis ontvingen. Eindelijk weer eens een goed gesprek kunnen voeren en elkaar ook inhoudelijk gevonden. Lieve Vienna, je was super. Ik heb nog dagenlang na lopen genieten. Ik kijk al uit naar de volgende keer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/557315-vienna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Blind date, gekozen op basis van reviews meer dan looks. Een fijne, lieve en geduldige dame. Mijn eerste ervaring met een DvP buiten massagesalons om. Ze ziet er niet meer uit zoals de foto's, haar haar is donkerder, ze heeft tattoo's en er zijn wat kilo's bij. Een mooie "stoere rock chick" in de 30 zou ik zeggen. Maar ik vind zeker niet dat het haar een minder mooie vrouw heeft gemaakt. Mooie rondingen, lekkere volle borsten en ze heeft een heerlijk stoute blik en sexy stem. Nadat ik even met haar heb gepraat, verteld wat de redenen van mijn komst waren en wat ik hoopte eruit te halen, wist ze heel geduldig en prettig mijn nervositeit te laten wegebben. Fijne aanrakingen, prettige knuffels en langzaam aan plagerig steeds meer zoenen en verkennen. Het was erg fijn. Ik merkte uiteindelijk wel wat afstand en de spanning verwaterde een beetje, maar ik denk dat dat eerder aan mij te wijten valt dan haar inzet en skills. En als je het over skills hebt, wauw.. ik had nooit gedacht dat een blowjob met condoom zo geweldig kon voelen. Ervaringen met vriendinnen(en sowieso het gebrek aan sensitiveit met condoom) en een vorige dvp bezoek hadden mijn verwachtingen vrij laag hierin gemaakt, maar dit was echt geweldig. Een blowjob, wat prettige seks en weer een blowjob. Vervolgens begon ze ook mijn ballen te likken, zoenen en zuigen terwijl ze mij aftrok, en het duurde niet lang meer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Great lady. Good with conversations and great overall services. She laughed equally at both good and bad jokes. I left with a happy face.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan