WHEM Vienna Leiden prive

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik sluit mij volledig bij @Krolse Kater aan. Was alleen drie jaar geleden. Op hoekers had ik nog een recensie geschreven.
En kijk, nog gevonden:

Vorige week bij Vienna bij Leiden Privé langs geweest. Het maken van de afspraak ging erg soepel en na het aanbellen deed Vienna zelf de deur open. Wat een verrassing en wat een mooie verschijning.
Eerst even de financiën afgewikkeld en daarna gelijk met Vienna mee.
Vienna is een lieve, leuke en aardige dame met mooie ogen en een mooie lach. Ik vond dat zij in dat opzicht erg op Chelsea de Best lijkt, die is ook zo aardig en lief en heeft ook mooie ogen en een mooie lach.

Nadat Vienna mij van mijn kleine beetje nervositeit (heb je toch altijd weer even last van als je een nieuwe dame bezoekt) had afgeholpen begon het lekkere spel.
Zij is erg bedreven in het verwennen van de man, overlegt wat je wil en je moet het wel heel gek maken om haar niet mee te krijgen volgens mij.

het uur was helaas veel te snel voorbij, ik had graag wat langer gebleven maar dat was helaas niet mogelijk. Zit er dus maar één ding op. Binnenkort nog maar eens bij Vienna op bezoek!

Een erg fijne ervaring bij een erg leuke dame!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.120
Berichten
742.422
Leden
34.175
Nieuwste lid
HermanusJohannes
Terug
Bovenaan Onderaan