Vietnam, Ho Chi Minh Stad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben in 2011 in Nha Trang geweest, en heb me daar me laten masseren door een kapster die er fantastisch uit zag (slank, mooi gezicht en vanwege de hitte weinig kleding aan en hoge hakken), ze nam me meteen mee naar boven. Daar lag een matras en ze vroeg me of ik mijn kleren uit wilde doen. Ze begon zichzelf ook uit te kleden (hetwas boven echt abnormaal warm dus ze ging me in haar ondergoed masseren, bingo! 😁) en toen ze mijn fysieke reactie zag begon ze te lachen en vroeg ze of ik meer wilde waarop ik bevestigend antwoordde. Daarop trok ik mijn boxershort uit, deed zij zelf ook alles uit en we begonnen te zoenen. Weet niet meer of ze pzc deed, maar wel dat ze op een gegeven moment een condoom met mintsmaak omdeed (wat ik aan mijn lul kon voelen, vreemd maar lekker). Daarna echt superlekker en lang geneukt. Echt een topervaring.

Ben alleen niet terug geweest omdat in het hotel waar ik verbleef een kerel rond liep die iedere avond (voor 20,- voor een uur destijds) nog leuke dames naar mijn kamer stuurde, en die waren ook mooi, lief en lekker. in die tijd was er in Nha Trang dus veel te beleven. Daarnaast werd ik ook vrij veel benaderd door lokale dames voor niet betaalde lol, begreep dat de man/vrouw ratio ongeveer 1 op 5 was, en dat ze graag een Westerse vriend wilden.. good times! geen idee hoe het nu is, maar lijkt me dat er zeker in Nha Trang nog 1 en ander te beleven moet zijn.
heb je ook namen van de kapperszaak en het hotel?zou wel handig zijn;).
 
ik heb 18 maanden contact gehad met een vietnamese van hanoi
een 5tal keer naar vietnam gereisd
met haar rondgereisd in vietnam, maleisie, thailand, singapore en hong kong,
heb vele vrouwen geneukt maar nooit een vrouw gehad zoals zij die steeds wilde vrijen en dit ook fantastisch deed
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan