Algemeen Vietnam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
21/02/23
32
1
Afgelopen drie weken in Vietnam en Cambodja geweest. Heb in Vietnam 4 keer sex gehad van verschillend niveau. De beste was toch in Hanoi bij J-Spa in Hai Ba Trung: 1,7 miljoen dong voor body to body massage van 1 uur met blowjob aan het einde met mogelijkheid om te vingeren. Whatsapp J Spa (+84 972267979).
De een na beste was in Saigon (Ho Chi Minhstad) bij Linh Cherry op Thai Van Lung street. Daar 2,5 milj dong voor full service op mooie hotelkamer met douche. Keuze uit ca. 30 mooie jonge vrouwen.
In Can Tho ook een full service gehad voor 1 miljoen dong maar was in shabby place en weinig keuze.
In Chau Doc bij massagesalon Yen Nhi een massage met bj gekregen voor 700.000 dong. Was ook in shabby place. bj was prima, vrouw so so.
1 miljoen dong is ca 40 euro.
 
Mijn a.s. zomervakantie gaat naar o.a. Vietnam. Uiteraard een beetje voorwerk aan het doen als waar kan ik terecht en wat kost het.
Viel me op dat best veel meiden bare sex aanbieden, vraag aan de ervaren Vietnam bezoekers is dit normaal?
 
Een paar wandelaars die meer dan de marktprijs betalen gaan echt geen verschil maken.
Gun de dames toch ook wat, zo breed hebben ze het meestal niet.
 
Een paar wandelaars die meer dan de marktprijs betalen gaan echt geen verschil maken.
Gun de dames toch ook wat, zo breed hebben ze het meestal niet.

Edit: Laat ik het jaar positief beginnen.:)
Leven en laten leven. Bedankt voor de informatie over Vietnam!
 
Laatst bewerkt:
Mijn a.s. zomervakantie gaat naar o.a. Vietnam. Uiteraard een beetje voorwerk aan het doen als waar kan ik terecht en wat kost het.
Viel me op dat best veel meiden bare sex aanbieden, vraag aan de ervaren Vietnam bezoekers is dit normaal?
Waarom Vietnam, vanwege de cultuur of weer eens iets anders?
Voor het wandelen, haalt Vietnam het niet bij Thailand.
 
Ben nog nooit in Vietnam geweest, wel in veel omringende landen, het leek me wel een leuke en interessante bestemming.

Als ik puur en alleen voor het wandelen zou gaan, dan ging ik direct naar Pattaya, in mijn wandelervaring nooit iets vergelijkbaars tegen gekomen.
 
Waarom Vietnam, vanwege de cultuur of weer eens iets anders?
Voor het wandelen, haalt Vietnam het niet bij Thailand.
Ik ben een paar keer in Vietnam geweest. Naar mijn smaak vindt je de mooiste DvP in Viëtnam. Jonge vrouwen in Viëtnam doen er alles aan om uit de zon te blijven, en om hun huis zo blank mogelijk te houden.
 
Met mijn Thaise vriendin een weekje naar Phu Quoc geweest, een mooi eiland voor de kust van Cambodja. Op wandelgebied is hiet niets te beleven. Echt geen enkele meid gezien die de indruk gaf een (freelance) sexwerker te zijn.
Er zijn wel veel massagesalonnetjes met echt mooie en erg jonge meiden, maar om meer te krijgen dan enkel massage, zal je bot vangen.
Een echt uitgaansleven is er ook niet echt. Je hebt wel wat leuke strandbars, toffe restaurantjes en mooie stranden. Dus goed om wat te relaxen, meer niet.
 
Met mijn Thaise vriendin een weekje naar Phu Quoc geweest, een mooi eiland voor de kust van Cambodja. Op wandelgebied is hiet niets te beleven. Echt geen enkele meid gezien die de indruk gaf een (freelance) sexwerker te zijn.

Een kennis van me was vóór het coronatijdperk op dit preteiland. Je kunt in VN alles krijgen wat je wil. Het is alleen veel meer in het verborgene dan in Thailand.
 
Twee weken in Vietnam doorgebracht. Bij aankomst in Hanoi viel het mij op hoeveel massagesalons er zijn. Buiten staat een meestal prachtige dame de klanten te verleiden. Dat blijkt een lokeend te zijn. De werkelijke massage doet een dame die er een stuk minder uitziet, al zijn de Vietnamese dames best appetijtelijk. Bij de dame aan de deur is ook de prijslijst zichtbaar met uiteraard alleen brave massages. Prijzen zijn voor het gemak ook in dollars. In Vietnam is alles onderhandelbaar. Ik vond €8 voor een full body olie massage best voordelig dus naar binnen en naar boven. Daar werd de ultra kort gerokte dame ingeruild voor een steviger exemplaar. Na het geheel ontkleden op mijn buik op de tafel. In Vietnam zijn ze zeer kwistig met massage olie en zodoende glibberde haar hand in de tweede beweging al tussen mijn billen. Het vervolg laat zich raden. Bij het omdraaien was er tot haar plezier al voldoende leven in het vooronder. Of ik een handjob wilde... prijs afgemaakt op nog eens €8 erbij.
Ik wees naar haar borsten, onder haar keurige massagepakje. Hup, spontaan ging het pakje open en de bh uit. Of ik wilde zoenen? Steeds heftige ging ze tongen totdat het voor mij niet meer te houden was. Prima kennismaking met Vietnam.
Hierna ben ik in Ho Chi Minh City, Nha Trang, Hoi An en Mui Ne geweest. Overal dezelfde ervaring. Doen alles wat je maar wil. Er op en erover zal best mogelijk zijn geweest maar daar had ik geen behoefte aan.

In Ho Chi Minh City zat ik in hotel aan de rivier. Vlakbij was een straat met honderden meiden, vaak bloedmooi. Per zaak gekleed in de kleur van de zaak, allemaal "massage". Zoveel meiden van deze kwaliteit bij elkaar heb ik nog niet eerder gezien.
 
Mooi land. Ben ook verschillende keren voor 3-4 weken in Ho Chi Minh geweest voor m'n werk. We hebben daar een fabriek. Mooie dames,leuke uitgaansgelegenheden en eigenlijk een mooie stad. Mis het nu al.:p
 
In Ho Chi Minh City zat ik in hotel aan de rivier. Vlakbij was een straat met honderden meiden, vaak bloedmooi. Per zaak gekleed in de kleur van de zaak, allemaal "massage". Zoveel meiden van deze kwaliteit bij elkaar heb ik nog niet eerder gezien.
ben een reis die kant op aan het plannen, welke straat was dit? Kan ik een hotel daar in de omgeving gaan zoeken ;-)
 
Dat klopt helemaal. Als je zoekt via Google op Saigon Japan Town dan zit je goed. Stikt er van de hotels. Ik zat in Ramada Encore by Wyndham. Net hotel met zwembad op het dak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan