Recensie Vietnamese, Bangkok, op straat 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeweettoc

Wandelaar
33
17/09/24
23
4
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Woensdag 1 september in de avond kijken waar de wandelaars/vaste bezoekers over schrijven. Een verkenning zeg maar.

Ik wilde net weggaan tot ik werd aangesproken door een heerlijkheid, duidelijk volwassen leeftijd. Ik probeerde nog weg te komen met;"mijn hotel is helemaal aan de andere kant van Bangkok. Zij antwoordde met; ik heb een kamer vlakbij, 🍆 was verkocht.

Ik achter haar aan en aangekomen moest ik 300Tb geven aan de receptie 🤨. Naar de kamer en vroeg haar nog een keer naar het bedrag (1100Bt). Ik vertelde haar dat ik de 300 in mindering zou brengen aangezien buiten niet was verteld dat ik de kamer moest betalen. Zij ging accoord.

Douchen en toen begon het. Zij heeft een vast ritueel en zonder dat weet ze niet hoe en wat. Het ritueel is masseren, trekken zo lang mogelijk, zodat na twee keer stoten de klant klaar komt. Ik gaf aan dat over te slaan en vroeg haar om te pijpen. Was niet veel, dus gevraagd om te liggen voor missionaris. Eerst klodder glijmiddel, waarop ik zei dat deze overbodig zou zijn.
Heel langzaam de kop naar binnen zodat ze kon ontspannen. Toen E haar benen echt spreide rustig maar diep plekje geraakt en ik voelde dat ze het het juiste effect had(💦💦💦💦 langs mijn ballen), schokken...succes. Ik ging uit haar zodat ze ff zichzelf kon herpakken. Nu begon zij te trekken waarop ik gelijk slap werd ( heb daar helemaal niets mee, kan ik zelf beter). Ik vertelde haar dat het zo goed was.

We hebben ff liggen kletsen en zijn gaan douchen. Ik ga liever met goede energie de deur uit ipv een lege zak en de dame heeft een kutgevoel.

Conclusie; voor mij niet voor herhaling vatbaar, omdat ik van wilde sex houdt. Voor een uurtje betaald, ondanks dat het 45 minuten was en maar 1200Tb, ga ik niet huilen.

Diensten;
Pijpen en neuken. Zoenen deed ze niet.

Terug
Bovenaan Onderaan