Recensie Viki/Leyla, Nijmegen (vh Groesbeek, Arnhem) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genietend Lid

Wandelaar
30
18/07/23
54
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9995346-viki
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wauw, wat een leuke en knappe jongedame is dit zeg!

Tot mijn verbazing moet ik hier een eerste recensie over haar plaatsen. Ze staat immers al een langere tijd op kinky. Als ik moet gokken, toch zeker langer dan 1 jaar. De recensies aldaar waren vorig jaar erg wisselend. O.a. dat weerhield me ervan haar te bezoeken.

Ze ontving vorige week donderdag samen met Vera en Celine op een mooi vakantiepark in Arnhem. Als ik de foto's zo zag, waren deze 2 andere dames meer mijn type. Beide geappt, maar ze deden geen van tweeën aan anaal. Viki mocht ik wel anaal nemen en ook vice versa. Op de foto's leek ze het minst mijn type van deze 3, maar dan toch maar voor haar gekozen.

Op het grote park aangekomen kreeg ik al vlot het huisnummer door. Eerst een foto gemaakt van het plattegrond bij de ingang, anders had ik het misschien niet zo snel gevonden. Ik appte nogmaals en kreeg door dat ik naar binnen mocht.

De schuifpui stond iets open dus ik dacht, doe eens gek. Vera zat in de woonkamer en moest lachen om deze actie. Viki kwam ik verderop in de gang tegen en omg. Wat een lekker popje zeg! Blij dat ik voor haar gekozen had. Ze was vrolijk en vriendelijk. En ook heel relaxed.

Het had deze dag veel geonweerd, dus het was benauwd op de kleine slaapkamer met 2 kleine bedden. En het raam moest helaas dicht.

Maar ik was zo blij als een kind toen ze naakt voor me stond. Ze is maar 1.60 lang, met een mooi slank lichaam. Nergens een grammetje te veel of te weinig. Bijna helemaal puur natuur, met mooie naturele kleine B cup borstjes. Ik gok +/- 25 jaar. Alles even goed verzorgd en fris en zacht.

Ze zei dat ik €300 moest betalen. Ik dacht €250. (200 plus 50 voor anaal). Maar ze meende dat ik pzc, nzc en azc wilde. Ik legde uit dat ik alleen pzc wilde. Afgesproken dat ze mijn zaad zou doorslikken. Ze heeft heerlijke, kleine zoenlippen (lekkere overgang zo, dan maar niet tongzoenen en ook niet beffen)! en pijpen met die fijne lipjes deed ze ook goed. Nml. afwisselend en met gevoel. En mijn ballen likte en zoog ze ook heerlijk mee.

Groot nadeel was dat ze zei dat ik in geen van haar drie gaatjes diep en/of hard mocht gaan. Ze gaf met duim en wijsvinger aan hoe diep mijn pinol in haar kont mocht🤣😟
Ik gok een cm of 14.
Maar anaal ging zo wie zo lastig. Misschien is dat dingetje bovengemiddeld, maar kom op hé. Waarom zijn die condooms soms zo belachelijk klein! Volgende keer neem ik ze zelf mee. Dan maar nmc.
Op zich een lekker kutje om te neuken, maar wel pas nadat ze goed opgewarmd was. Ik was ondertussen zo ontzettend geil geworden dus vroeg ik of ze op haar knieën op de grond wilde gaan zitten. Ik trok haar hoofd iets achterover. Ze keek me smachtend aan terwijl ik haar in haar mond neukte. Ik trok me af en spoot mijn lading diep in haar keel. Damn, wat geil.

Toen ze terugkwam van de badkamer eerst nog wat geknuffeld. Wat ook heel fijn is bij haar. Moe van alle inspanningen en de benauwde kamer, lukte het me helaas niet meer om over haar mooie kutje te spuiten. Dan maar een volgende keer, want ik kom zeker terug!

Wat mij betreft zeker de moeite, deze slanke jongedame.
Ze praat goed Engels.
Is prachtig om te zien. Super relaxed en aardig. Vrolijk en met een leuke humor. Hele mooie uitstraling en grijze ogen om in te verdwalen. Ze gaf me het gevoel dat ze van mannen en sex houdt. Ze is gewillig en kan onderdanig zijn.
Precies waar ik goed geil van word.
 
Ben ik gek aan het worden? Gisteren zag ik nog in haar profiel staan 'neuken zonder condoom' voor €50 extra, maar nu staat het er niet meer? (En pijpen zonder condoom kostte eerst nog €50 extra, maar nu niet meer?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan