WHEM Viki Polis Sis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martijn81

Wandelaar
36
28/10/22
15
4

Ze bieden blijkbaar ook trios aan met 2 poolse zussen zeggen ze. Ik twijfel wel om heen te gaan.
Misschien iemand die toch al die stap genomen heeft?
 
Ik ben er vandeweek geweest. dames dolen al enige tijd in de omgeving van alkmaar rond. ik trof toevallig egmond aanzee in een vakantiewoning. leek mij wel discreet alleen bij binnenkomst zaten de 'chauffeusse' en haar zuster op de bank mij aan te kijken toen ik met haar naar boven ging. ik had de wat gezettere. denk die van de foto's. ik kwam voor een vluggertje.
ze had lekker lichaam en was vriendelijk. had net paar uur geslapen zei ze en zo oogde ze ook. ze was wel opgemaakt en had leuk setje aan.
we deden een beetje voorspel en daar deed ze goed mee. Pijpen was erg kort maar heb haar even door laten gaan maar was niet enthousiaste blowjob. Daarna doggy naast het bed staand en missio gedaan en condoom volgespoten.
Ik vond het al met al wel oke, vriendelijke dame en voor een korte date denk ik prima. voor lange date weet ik het niet. Ik twijfel nog of ik eens ga.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan