Recensie Viktoria, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Vaste klant
154
09/04/25
312
23
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3888386-viktoria
Totale kosten (in euro)
250
Leuke dame die op de foto's heel zelfverzekerd lijkt, maar in het echt heel verlegen overkomt. Haar profiel zegt 'normaal' maar ze is echt heel slank. Lengte klopt denk ik wel. Ze praat vrij zachtjes en haar Engels is niet heel goed, maar we zijn overal uitgekomen. Vooral bij de dames die niet zo goed Engels spreken, merk ik dat een klein woordje Russisch spreken wel echt een goede ijsbreker is.

Ik heb een erg leuk uurtje met haar gehad. Ze kreunt wel erg veel. Ik wil best geloven dat ik goed ben, maar niet zoooo goed 😅 Ze klinkt verder erg schattig en het stoorde me me verder niet.

TLDR;
Erg slanke dame die wat verlegen overkomt. Leuk uurtje gehad. Ik denk dat ik nog een keer terug ga.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3888386-viktoria
Totale kosten (in euro)
250
Een bijzondere review voor mij, omdat mijn afspraak met Viktoria mijn allereerste ervaring op dit gebied was. Ik was vooraf best gespannen en nerveus, maar Viktoria ging daar ontzettend fijn en respectvol mee om. Ze is een hele lieve en rustige vrouw, wat me direct op mijn gemak stelde.

Viktoria spreekt niet heel goed Engels, maar dat was absoluut geen probleem. Met behulp van Google Translate verliep de communicatie prima. Ik had van tevoren opgeschreven wat mijn wensen waren en deze vertaald. Achteraf gaf ze aan dat ze dit juist erg prettig vond, en ze heeft hier ook perfect invulling aan gegeven.

Ze ontvangt in een net en schoon appartement. Na het douchen begon ze met een massage, en dat kan ze echt heel goed. Ze nam hier uitgebreid de tijd voor en voelde heel goed aan wat ik prettig vond.

De afspraak werd daarna op een intieme en fijne manier afgesloten.

Viktoria is een lieve, kalme en respectvolle vrouw. Behandel haar met respect, dan krijg je daar zonder twijfel een hele mooie ervaring voor terug.

Ze is gaat 25 dec weg uit NL

Terug
Bovenaan Onderaan