Recensie Viktoria, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7846428-viktoria
Totale kosten (in euro)
€120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteravond Viktoria bezocht in het bekende rode gebouw in Den Haag. Ik ging voor een half uurtje snelle wip.
Was een week eerder al langs geweest, maar toen was ze plots niet bereikbaar meer.
Ze is erg voorzichtig en wil ook eerst video bellen voordat je door mag lopen naar boven.
In de kamer trof ik een kleine dame aan van 1,60 die tot mijn verbazing prima engels sprak, en gelijk heel gezellig was.
Eenmaal naakt viel haar lichaam mij iets tegen, een buikje en een poes zonder echte schaamlippen.. en daar houd ik altijd zo van.
Tongzoenen deed ze wel, maar wel een beetje karig.
De seks zelf was niet echt super, na 10min begon ze al te zeuren over klaarkomen, en dat we maar weinig tijd hadden.
Het was allemaal heel snel en had bijna het gevoel in de Doublet te zijn. Nadat ik na een min of 20 klaargekomen was greep ze gelijk de telefoon om de volgende klant naar binnen te hengelen..
Op zich best een leuke gezellige dame, maar alles moet snel, en daar knap ik altijd wel vanaf, en in combi met haar niet zo spannende lichaam…
Wassen achteraf met de bekende baby doekjes.. Next!!
 
Een regel waar ik me 100% aan ga houden, als recensies uit staan op kinky niet bezoeken....
Die Braziliaanse die ik twee weken geleden bezocht had had het ook uit. In de kamer beweerde ze nog dat ze uitstekende recensies had op kinky😂.... Girls review weet de waarheid😁
Ook inna waar ik 150 euro aan verspild heb heeft ze uit staan....altijd een slecht teken...
Kinky reviews toch ergens goed voor
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan