- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-sext-and-masage.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Pas bij Viky geweest in As. Het is niet de vrouw van op de foto's maar wel een knappe verschijning.
Binnengekomen, trap naar boven en de kamer op. Na afgerekend te hebben, uitgekleed en nadat ik haar borsten wat betast had gebaarde ze me op bed te gaan liggen. Ze heeft heel mooie borsten maar ze had niet graag dat ik er aan voelde, duwde mijn handen naar haar billen. Ik ging dan maar op zoek naar haar gleufje en ook dat wilde ze niet ondanks het in haar profiel staat. Tongzoenen, ook in haar profiel was vooreichtig met het puntje van de tong, van 69 kwam uiteraard helemaal niks van!
PZC was goed, dat was dan ook het enige wat goed was ....
Binnengekomen, trap naar boven en de kamer op. Na afgerekend te hebben, uitgekleed en nadat ik haar borsten wat betast had gebaarde ze me op bed te gaan liggen. Ze heeft heel mooie borsten maar ze had niet graag dat ik er aan voelde, duwde mijn handen naar haar billen. Ik ging dan maar op zoek naar haar gleufje en ook dat wilde ze niet ondanks het in haar profiel staat. Tongzoenen, ook in haar profiel was vooreichtig met het puntje van de tong, van 69 kwam uiteraard helemaal niks van!
PZC was goed, dat was dan ook het enige wat goed was ....