WHEM Villa Tinto 47 ANNA (?)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind je niet dat Anna veranderd is? Ze is niet meer dezelfde. Ze is erg geobsedeerd geraakt door reinheid. Of naar bescherming. Voor haarzelf . Angst om te geven of te krijgen... een micobe bijvoorbeeld.
Is ze ziek? Heeft ze een infectie opgelopen?
 
Hallo, het zou fijn zijn als u ons meer zou kunnen vertellen. Dank u.
Anna heeft nu een sling in haar kamer hangen waar je leuk mee kan spelen, ook heeft ze alweer een poosje geleden een takel laten installeren waarmee ze je in een ongemakkelijke positie kan fixeren. En ze heeft een elektrokit gekocht. De dame investeert dus in haar business en dat is een goed teken. Bovendien is het ook nog eens een schat van een meid
 
Anna heeft nu een sling in haar kamer hangen waar je leuk mee kan spelen, ook heeft ze alweer een poosje geleden een takel laten installeren waarmee ze je in een ongemakkelijke positie kan fixeren. En ze heeft een elektrokit gekocht. De dame investeert dus in haar business en dat is een goed teken. Bovendien is het ook nog eens een schat van een meid
Sling of sexschommel dus mmm lekker werkmateriaal 😛🤪
 
Afgelopen zaterdag werd ik terug aangetrokken door haar charmes , het was jaren dat ik bij binnen was geweest,
De reden was toen dat ik geen Duits of Spaans begreep en nu sprak ze wel wat Nederlands, maar er werd weinig gepraat , ze leesde mijn lichaam en voelde mij perfect aan , ze verleide mij en ik was snel volledig onder haar kontrole en ze begon tease and denail.
Het lukte haar zeklfs om mij voor de tweede keer te laten klaarkomen , misschien de volgende keer een iets hardere aanpak vragen , want ze had goed gek gemaakt
 
Ik hou van deze vrouw (ik spreek een beetje Spaans), zij was het die mij kennis liet maken met SM. De eerste keren voor, de strapon, golden shower, zweep, (steeds luider) het vuisten (ze had het niet makkelijk, drie sessies),... Wat een genot... Nu wil ze verder naar het uiterste (es necesario, es mi plasir (zij)) ... ik ben agroc. Ik ga er elke 2 of 3 uur heen. Ik ben zijn trouw. Ze geeft me ook haar vitamines. Ik denk dat ik er alles mee zou kunnen doen. Ik ben er helemaal gek van. Maar ik heb het gevoel dat ze daar niet echt heen gaat....

Ik heb Célina een keer geprobeerd. Ik vond leuk.

Maar ik vraag me af: moet ik het eens gaan bekijken? Ik wil meer, harder,....

Jouw mening ?
 
Hallo ....
Ik ging naar haar toe.
eerlijk gezegd, zeer goed uitgerust in materiaal ... zie veel verrassing . Zachtheid, en stevigheid ... zeer mooie ogen en voeten ... Ze liet me dingen ontdekken waar ik nooit aan gedacht had ... Ze is zachter dan Celina (meer gek) ... maar wees voorzichtig .... Ik ben gek op beiden . Ik zou graag een derde willen ontdekken (??? ) Met haar zou ik alles kunnen accepteren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Als je nog steeds een derde wilt leren , dan kan je best aan Anna vragen of ze Jessica er even bij haalt , ze doet trouwens het liefst een trio met Jessica .
Maar wees voorzichtig want ze maken jou dan wel echt gek en ik spreek van ondervinding.
Ik ben er onlangs langs geweest en kreeg bij het binnen onmiddellijk een glaasje champagne van aangeboden .
Het is wel druk bezochte dame , want er stond weer een klant te wachten op haar .
 
Als je nog steeds een derde wilt leren , dan kan je best aan Anna vragen of ze Jessica er even bij haalt , ze doet trouwens het liefst een trio met Jessica .
Maar wees voorzichtig want ze maken jou dan wel echt gek en ik spreek van ondervinding.
Ik ben er onlangs langs geweest en kreeg bij het binnen onmiddellijk een glaasje champagne van aangeboden .
Het is wel druk bezochte dame , want er stond weer een klant te wachten op haar .
Dankjewel ? Jessica. Wie is het ? Waar ontvangt ze precies? Je hebt een foto ? Wat zijn jouw ervaringen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan