Recensie Villa tinto 49, Chloë , Roemeense 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boy22

Wandelaar
72
21/08/21
80
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Skw bezocht en deze dame viel me op een mooie zwartharige dame binnen gegaan en 50 € gegeven, ze stelde zich voor als Chloë 20 jaar uit Roemenie.
Ze heeft menne vriend zelf gewassen was zeer sexy 😁. Daarna heeft ze gepijpt wat wel goed was. Toen kwam ze on top man wat een lekkere borsten heeft ze toch. Toen heeft ze me met olie afgetrokken en klaargekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ja deze dame ook recent bezocht. Ik was wel beetje verbaasd toen ze zei dat ze nog maar 20 was. Had haar ouder geschat en ervaren is ze ook al. Ze houdt de gang er lekker in en goeie standaard date voor 50€ .En heerlijke borsten , zijn zeker groter dan cup D .Echt waar.
 
Ja deze dame ook recent bezocht. Ik was wel beetje verbaasd toen ze zei dat ze nog maar 20 was. Had haar ouder geschat en ervaren is ze ook al. Ze houdt de gang er lekker in en goeie standaard date voor 50€ .En heerlijke borsten , zijn zeker groter dan cup D .Echt waar.
Ja ik had haar 24-25 jaar geschat verschoot ook wel even toen ze zei 20 jaar. Tis zelfs de eerste keer dat ik iemand bezoek die jonger is als mij 😅.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan