Vrijdag 01 aug. Dus m'n eerste bezoekje aan Vina bij Instituut Réné. Mooi op tijd sta ik bij IR... afrekenen... glaasje water en om klokslag twee staat ze daar! Achter haar de trap op. Nu ze heeft wel een erg leuk figuurtje! En mooie benen! Op de kamer... Oh! Wat een vlotte meid! Meteen een vrolijke babbel! Dit komt helemaal goed! Haha! Weet je, ik heb jou website dus doorgenomen: 'Relaxen in mooi gezelschap met de champagne binnen handbereik' En meteen haal ik de fles champagne boven! 'Oh! Maar weinigen die dat doen'! Meteen een mooi punt gescoord dus! We toasten op 'al de mooie dingen in het leven'! En ze begint nog vlotter te babbelen! Haha! Maar daar kwam ik natuurlijk niet voor! Dus... een snelle douche en terug de kamer op.
Ik duw haar meteen op bed... en ga voor die ranke hals (had ik ook al opgemerkt op haar foto's)... en een eerste voorzichtig kusje! Dan haar kleedje uit. Maar natuurlijk zijn het die prominente borsten die m'n aandacht capteren! Haha! Dus... snel die mooie bh uit! Waw! Wat een mooie tieten! Wél met wat hulp van de wonderdokter, maar erg geslaagd! En... wat vind zij het lekker als je haar tepels likt! En wat heeft die vrouw een mooie platte buik! Met kleine kusjes ga ik van haar buik naar haar borsten... haar hals... en weer omlaag! Grrrrrr! Wat een mooi lijf! 'Hey! Jij vind het wel lekker zie ik!'... als ze een eerste keer naar m'n harde pik grijpt! Ja! Ik laat m'n opwinding duidelijk merken! En intussen laat ik haar heerlijk m'n pik en ballen masseren! Dan één-voor-één haar high heels en kousen uit... en ik kus haar voeten... haar benen... omlaag naar haar fraaie slipje! Heerlijk toch om een mooie vrouw -langzaam- te mogen uitkleden! Dan met kleine kusje opnieuw omlaag... m'n handen om haar heupen... haar slipje uit! En daar ligt ze... spiernaakt... voor me! OMG! Wat een vrouw! Wat een mooi kutje! Natuurlijk vind m'n tong meteen z'n weg! En hoe zij reageert! Geweldig! Dit wordt nog een héél leuke middag!
Dan haal ik er natuurlijk de champagne bij... Ja, zo! Duw je heupen omhoog! Met dan uitnodigende gladgeschoren kutje vlak voor m'n mond... overhandig ik haar het glas champagne! Meteen giet zij voorzichtig wat champagne over haar kutje! Grrrrrr! My favourite way to eat pussy! Met champagne! En… wat vind zij het ook opwindend! My kind of woman! Al snel hebben we beiden de smaak te pakken... dus lik ik ook champagne van haar borsten. Slurp ik champagne uit haar navel... lik champagne van haar fraaie billen... haar rug en haar schouders! Ik leef me uit! Haha! Champagne en mooie vrouwen! Wat een combinatie!
Ok! Nu is het jou beurt! Ik neem m'n cocring erbij... en laat haar los op m'n harde pik! Man! Wat kan die vrouw lekker pijpen! (pzc) En natuurlijk ook m'n strak afgebonden ballen likken! 'Mooi gladgeschoren! Wordt altijd op prijs gesteld!' Vina pijpt met veel afwisseling... diep en hard, m'n eikel zuigen... lekker veel spuug... helemaal diep in haar mond... en dan weer heerlijk op-en-neer! Geweldig! Dan overhandig ik haar het glas champagne. Neem wat champagne in je mond! Man! Dat gevoel! Die plotse koude... en die prikkelende sensatie! Grrrrrr! Dit is dus écht lekker stoeien!
Nu staan we natuurlijk beiden zo geil... Neem een condoom! En meteen glijdt ze vlot op m'n harde pik en begint stevig te neuken! Oh! Die staat scherp! Dus ga ik opnieuw voor die uitnodigende borsten! Grrrrrr! Hard neuken en likken en zuigen! Dan grijp ik haar billen en trek haar diep in me! Waw! Ze heeft meteen de hint begrepen! Wat gaat ze hard met haar heupen! M'n pik klopt van genot diep in dat lekkere kutje! Geweldig ook... hoe die grote spiegel nét goed gepositioneerd staat in de hoek van de kamer! Kan ik de hele tijd ook haar fraaie billen bewonderen! En... een lekker kutje heeft ze! Ook in missio. Man! Wat voelt dat strakke kutje lekker! Hard en diep stoten. Met haar benen in m'n nek... en ik lik een eerste keer -voorzichtig- haar tenen! Wacht! Plaats je voeten tegen m'n schouders! Ja! Zo! Man! Wat kan ik lekker hard en diep stoten! Dan opnieuw missio. Ook met haar benen dicht. Man! Wat een strak kutje! Ik leef me uit!
Even pauze... en nog een glas champagne. Dan -terwijl zij nog recht staat- neem ik haar bij haar heupen... kus haar buik... grijp haar strakke billen (die vrouw werkt uit!) terwijl ik haar de hele tijd in de spiegel bewonder. Dan draai ik haar terug op haar rug... en wat later zijn we weer lekker aan het neuken! Man! Wat een vrouw! Wat een feest! Ok, nu op je buik... en ik penetreer haar in prone-bone. Meteen stoot ik diep... terwijl ik haar nek en schouders kus... Mmmmmh! Ook kneed en spank ik haar billen op het ritme van m'n stoten! Dan grijp ik haar bij haar enkels... en op het ritme van m'n stoten masseer ik met m'n duimen krachtig haar voetzolen! Man! Hoe zij reageert! Ze grijpt in de lakens... stopt haar vuist in haar mond! OMG! Wat een plezier om haar zo te zien genieten! Dan gaan we -alsnog- in doggy. Rechtstaand naast het bed grijp ik haar bij haar heupen... en penetreer! Meteen ga ik voor een honderd reeks! Man! Wat kan ik hard en diep stoten! Geef me je handen! Grijp m'n polsen! En meteen trek ik haar omhoog... terwijl ik diep stoot! Dan met m'n handen onder haar oksels... grijp ik haar bij haar borsten... en stoot! Man! Wat je allemaal kan met die vrouw! Ik leef me uit!
'Hey! Even rustig aan nu he! We zijn al de hele tijd aan het neuken! Even pause!'
Maar... echt lang duurt die pause dus niet! Ik kan gewoon niet afblijven van haar goddelijk mooie naakte lijf! Haha! En binnen de kortste keren zitten we opnieuw in een lekker ritme!
Die twee uur zijn alweer bijna om! How time flies when you're having fun! Dus… ik penetreer haar in mission… en we zitten al snel opnieuw in een erg lekker ritme. Dan begint ze opnieuw m'n tepels te stimuleren! OMG! Wat voelt dat lekker! Oh! Ja! Zo! 'Ja? Zo?'... en met kleine geile opmerkingen... en van die pret-oogjes werkt ze me verder in m'n opwinding! Man! Wat sta ik hard! Dan -net op het juiste moment- streelt ze zachtjes m'n borstharen... en gaat dan -oh zo delicaat- opnieuw met haar duimen naar m'n tepels... Oh! Oh! Ja! 'Ja? Ja?' Ja! Man! Die vrouw maakt me helemaal gek! ik voel m'n hoogtepunt naderen! Ja! Ja! Ooooooh! Man! Zelden kwam ik zo intens lekker klaar! Geweldig hoe ze dat doet! 'Ja! Dat met die tepels werkt wel bij jou he!' Damn!
We liggen nog even lekker na te genieten in elkaars armen... Waw! Wat was dat weer erg lekker! En niet zomaar (nu, ja zomaar) erg lekkere sex... maar haar aandacht voor detail... precies aanvoelen wat jij als man écht lekker vind... en dat dan bieden op zo'n geraffineerde, delicate wijze. Je voelt je de koning te rijk! En, man! Wat voelt het geweldig om haar je zaad te geven! Geraffineerd 'high-class' stoeien dus!
Vina, Nogmaals bedankt voor deze onvergetelijke middag!