Recensie Violet, Rendez Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

timo8

Vaste klant
Forumpionier
138
28/07/21
119
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/dames/violet
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst eerste bezoek gebracht aan dit huis en erg goede indruk! Sowieso een goed teken dat veel meiden daar lang blijven hangen. Ik kwam er midden op de dag en helaas waren bijna alle meiden bezet. Alleen Violet en Chanel waren nog beschikbaar. Gekozen voor Violet, half Marokkaanse met een waanzinnige glimlach. Een volslank lichaam maar erg geile connectie gelijk. Heerlijke tijd gehad, zeker herhalingsgevaar! Al was het maar om een keer mooie voorstel ronde te krijgen met veel meiden beschikbaar... iemand tips over beste tijden om drukte te ontlopen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/dames/violet
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst een bezoek gebracht aan een Privéhuis. In dit geval heb ik aan de hand van meerdere (zeer) positieve reviews gekozen voor Rendez-Vous Privé in Made.
Bij aankomst tegelijkertijd met een andere wandelaar aangebeld en zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw.
Ik mocht plaats nemen in de séparé waar ik heel eventjes heb gewacht omdat de dames nog even aan het eten waren (ik kwam ook om een onmogelijke tijd... 18:05)
Uiteindelijk na een zeer snel verlopen 10 tot 15 minuten kwam Violet als eerste om de hoek zich voorstellen, ik was zeer positief verrast! Erg mooie normaal tot volslanke dame, flinke bos bruine krullen, lekker formaat borsten, lieve stem en een super mooie glimlach.

Direct gekozen voor een date met Violet waarbij ze me +/- 5 minuten later op kwam halen met de vraag of ik er klaar voor was :oops: Beetje spannend allemaal zo de eerste keer haha!
Bij de balie gekozen voor een uur zodat we voldoende tijd hadden om op mijn gemak te komen. Hier heb ik zeker geen spijt van!

De date verliep erg soepel. Ik was zelf best gespannen en bang dat ik niet goed zou presteren... maar Violet had me binnen een paar minuten al volledig op mijn gemak!
Na kort opfrissen zijn we lekker begonnen met aanraken, knuffelen, zoenen (ook met tong) en pijpen met condoom waarna ze uit eigen initiatief aan 69 begon. Ze heeft een heerlijke zachte, uitstekend verzorgde en lekker natte poes. Beffen was bijna verslavend!
Hierna hebben we in verschillende standjes zowel zacht als hard geneukt, tussendoor lekker veel ge(tong)zoend en elkaar op diverse manieren verwend. Ondanks dat we een uur hadden vloog de tijd super snel voorbij! Ze maakt leuke praatjes, heeft een goed gevoel voor humor en weet precies wat je wil en lekker vindt. Echt een topper!

Herhalingsgevaar bij deze lekkere meid!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige ervaring, 1 van de verborgen geheimen van RvP. Hele mooie meid met een prachtige bos krullen, schitterende ogen en voor de liefhebber van een goede naturel kont! Daarnaast rook ze ook nog eens heerlijk.

Wat er verder op de kamer is gebeurd laat ik jullie graag zelf uitvinden 😉, echter raad ik deze dame zeer zeker aan bij de juiste klik!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160+ 50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zalige date gehad met Violet, heel spontane leuke dame die goed aanvoelt wat je graag hebt en ook graag meegeniet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan