WHEM Violetta, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij haar geweest, is dame uit de foto`s. Met make-up ziet ze er zelfs jonger uit vind ik(uit de foto`s).
Haar leeftijd klopt wel hooguit 2 a 3 jaartjes misschien gelogen.
Date was een beetje standaard, pijpte wel lekker maar niet echt diep, begint te kokhalzen als je haar stroklepje raakt.
Naar mijn smaak een milf met heel lekker figuur alleen iets te kleine borsten qua grootte....een B cup ongeveer.
Gebruikt wel glijmiddel en heeft een mooi kutje wat lekker strak is.
Zoenen zijn kusjes dus tongzoenen staat voor de formaliteit in haar lijstje.
Met de hygiëne zit het ook goed, nette kamer en douche.
Herhaling? Misschien.......
 
Vanavond bij deze Poolse dame geweest. Ze had er zin in en ik ook.
Klein en met een giechelende lach. Wat een lekker strak bruin lijf. Had geen zin om in haar kruis te snuffelen, niet mijn ding, en heb lekker naast haar gelegen, voor ze richting mijn pipo ging. Na wat gerommel, plasticje er om heen en haar in missio geneukt. Was binnen no-time klaar, pfff lekker hoor.
Had voor een uur afgesproken en heb nog wat drankjes gedaan en nog wat gerukt op haar balkonnetje terwijl zij een sigaretje rookte. Leuk hoor met uitzicht op voorbij razend verkeer, terwijl zij tegen je aan kronkelt.
Heb haar rug nog gemasseerd, omgekeerde wereld, maar wat een lekker ding.
Ze zou 45 zijn, maar als je 30 zegt, had ik dat ook geloofd.
Had ik nog wat centen over deze maand, ging ik zo weer langs!
 
Deze dame in augustus bezocht in een hotel in Amsterdam in een drukke winkelstraat. In het hotel stond nog ergens een bordje met de tekst: No sexdates of zoiets :) . De leeftijd die ze in de advertentie vermeld zal niet veel afwijken in mijn beleving. Ze heeft een goed figuur en de date verliep fijn. Alleen met zoenen is ze niet erg enthousiast, dat is meer oppervlakkig. Maar de sex was goed, wel pijpen met condoom. Glijmiddel heeft ze niet gebruikt. Tussendoor nog een lekkere massage van haar gehad en de dame is relaxed in de omgang. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan