Recensie Violetta, Berchem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asianlover

Wandelaar
Forumpionier
26
27/07/21
21
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cubaanse-exotische-dame-verwent-je-tot-in-de-7-de-hemel.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Violetta geweest. Vriendelijke dame, spreekt voornamelijk Frans.

Foto's zijn waarheidsgetrouw, maar verbergen een paar dingen. Buik heeft redelijk wat littekens alsook onder haar borsten zijn er duidelijk littekens.

Geen slechte ervaring, maar weet niet of er herhalingsgevaar is.
 
Tongzoenen was 50 euro extra, maar ik ben daar geen fan van, dus maakte voor mij niet uit. Tijdens de sessie leek ze wel aanstalten te maken om het alsnog gewoon te doen, maar ik heb m'n hoofd weggedraaid.

Beffen is absoluut inclusief, maar ook daar ben ik geen fan van (ze bood haar poesje aan in 69, en probeert het echt in je gezicht te duwen, dus je hebt sowieso de kans). Ik ben een egoistische partner bij deze dames.

Dat gezegd zijnde, het is absoluut duur, en ook de reden waarom ik niet weet of ik zou terug gaan.
 
Afrikaans, van Kenia maar staat in de link Cubaans.... vreemd...Spreekt onder meer Spaans (Cuba) maar géén Swahili (Kenia), wat ook weer twijfels zaait over haar feitelijke afkomst. Had ze ook al op het lijstje staan, maar die 200€ houd me tegen.
1650871105771.png
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan