Recensie Violetta, Maison Monty, Rijswijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ervarenloper

Newbie
3
27/10/21
2
Onlangs heb ik Violetta bezocht in Maison Monty. Was erg blij om een oude bekende te zien, Michelle (ervaren lopers zullen waar wel kennen uit Dianes secret) is namelijk hier sinds kort de gastvrouw.

Had eigenlijk een afspraak gepland met mijn favorietje bij Maison Monty Sarah. Helaas was er een miscommunicatie en was zij niet aanwezig. Bij gebrek aan beter koos ik ervoor om een uur door te brengen met Violetta, zeker niet voor herhaling vatbaar. Ze heeft een mooi figuur, seks was oké maar wat een arrogantie heeft zij. In een uur heb je toch de hoop dat je een gesprek met iemand kan voeren maar had met haar totaal geen raakvlakken. Ze is niet de slimste, dus over alledaagse onderwerpen kon ik niet spreken met haar. Het pijpen zelf was ook magertjes, raffelde het allemaal af en wilde hele tijd doggy of verwachtte dat ik het werk deed om boven op haar te komen.

Dat zij niet kon spreken over alledaagse onderwerpen was het ene ding, maar haar hele persoonlijkheid sprak mij niet aan. Negatieve vibe en heeft het iets te hoog in haar bol zitten, vooral terugkijkend naar haar presentaties en de kennis die zij bezit. Het ergste van alles vond ik denk ik toch wel haar zeik stem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan