WHEM Vitoria en/of Alice afwisselend in Gent en BRX

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
39
02/04/22
20
3
Ik heb een minder goede ervaring met een Braziliaanse dame.
Ze werkt tezamen met een virendin, en afwisselend een tweetal weken in Gent, soms in BRX, soms ook in Liedekerke.

Ik vermoed dat ze zelfstandig werkt met haar vriendin, in Gent alvast van uit een gehuurd (mooi) appartement (gelegen langsheen een gekend gents water).

Zeer mooie verschijning, maar na ontvangst van betaling (voor één uur), zet ze mij alvast buiten na een kwartiertje (en dit zonder enige aanleiding). Bij mij zei ze doodleuk: "Nu ga ik iets eten, ik zal wel zien over een half uurtje of je er nog bent" Ik geef toe, ik stond perplex.

Ik had het nochtans kunnen weten. Toen ik haar bij het moment van afspreken sms-te, kreeg ik de reactie dat ik zeker nog 45 minuten moest wachten, gelet op andere afspraak.
Na vijftien minuten kreeg ik reeds een correctie van haar zijde, ik mocht onmiddellijk komen. Ik begrijp nu dat mijn 'voorganger' mogelijks een gelijkaardige ervaring had.
 
@Riebedebie Deze Vitoria https://www.redlights.be/profiel/new-vitoria-2/ ? Het lijkt me wel waard gezien je slechte ervaring hier een echte recensie van te maken : https://www.girlsreview.nl/forums/oost-en-west-vlaanderen.90/ -> "Plaats onderwerp"
Dit is inderdaad de RL pagina van de dame die ik vernoemde. De foto's zijn (nu) correct, maar eerder adverteerde ze met (bijna even mooie) foto's van een andere dame. Wij kunnen er het wellicht eens over zijn dat deze foto's zeer aanlokkelijk zijn.

De andere foto's (die ze eerder gebruikte) worden ook regelmatig gebruikt door een zeker Alice. Ik vermoed dat ze in tandem werken.

Contact legen per SMS ging vlot, ik moest mij maar aanmelden als ik in de buurt was. Heb ik dan ook gedaan, maar binnen de minuut kreeg ik het antwoord dat ze een bezoeker had, en dat ik zeker 45 minuten diende te wachten. Ok, daar kon ik mee leven.
Na tien minuten kreeg ik evenwel al een correctie-bericht kom maar langs, ik had het toen eigenlijk al moeten weten, ze heeft gewoon haar vorige klant dezelfde 'loer' gelapt die ze nadien met mij deed.

Ze ontvangt in een ruim (jaren-'80-) appartement, met een beperkte setting aan meubelen.
Ik vroeg of ik kon douchen, dat kon, maar voor haar zeker geen vereiste, en duidelijk voor haar publiek geen gebruikelijk concept, immers een extra handdoek was er niet te vinden.

Na betaald te hebben voor een uurtje, en nadat ze zelf relatief lang weg was, zette ze de muziek volle bak op een Latijnse-Amerikaanse tonen. Ze begon met een sexy-dansje, maar toen ik zelf initiatief wou nemen, kreeg ik onmiddellijk een aantal verbodstekens, geen zoenen bij haar, wat ze nadien verruimde in 'I don't like romancing'.

Om een kort verhaal kort te houden, zij heeft mij dus op een professionele wijze naar een hoogtepunt gebracht, en nadien heeft zij aanstalten gemaakt om de kamer te verlaten, met de boodschap, ik ga eten, ik zie wel of je er nog bent over een half uurtje als ik terug ben.

Ik ben er vrijwel zeker van dat de volgende cliënt zich had aangemeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan