Bijna 2 weken geleden was ik in Duisburg. Het was vrijdag, deze keer arriveerde ik met soepel verkeer rond een uur of 6. Er was overal een goede bezetting met veel leuke dames, dus veel kans op keuzestress, maar na een eerste rondje toch zoals ik me had voorgenomen een gesprek aangeknoopt met Vivianne. Ik had haar al eerder bezocht en hoorde dat zij ook langere sessies doet met een hoog GFE-gehalte.
Voor een uur met 2x klaarkomen vroeg ze 150, met 69 (met pzc en beffen) en zoenen erbij kwamen we uit op 200. Het werd een heel leuk en ontspannen uur. Deze dame neemt zelf veel initiatief ook met zoenen, daar had ze wel zin in. Dus een perfecte GFE voor mij, lekker ontspannen. Ik moest me inhouden niet te snel te komen, ze heeft een lekker kontje en met haar lolita figuur die over je heen kruipt kan het snel gebeurd zijn. Dus vaker van positie gewisseld of even pijpen of gewoon knuffelen tussendoor. Na een half uur kon ik het echter niet meer houden, zelf houdt zij veel van doggy, maar ik heb het dan in missionaris de eerste keer afgemaakt, lekker diep stoten in haar, ze vond het volgens mij ook wel lekker.
Even pauze dan tussendoor, ze vroeg of ze even een sigaretje kon roken op de kamer, maar ik heb haar gezegd dat ik dat liever niet had. Tijdens het zoenen overigens er niets van gemerkt dat ze rookt, dus de persoonlijke verzorging is dik in orde. Ze is heel aardig en je kunt er goed mee praten, ze woont in Duisburg, maar vind de stad niets. Ook heb ik haar nog eens gevraagd of ze echt niet Roemeens is, maar ze houdt vol dat ze Italiaans is, dus daar gaan we dan toch maar van uit. Het was gewoon heel leuk met haar en ze neemt alle tijd en zelf dus ook initiatief. En alhoewel zij de helft van mijn leeftijd is voelde het toch als een echt GFE.
Dan weer verder voor een tweede ronde. Weer veel wisseling qua posities, knuffelen, zoenen, en ik liet haar mij aan het einde berijden, heerlijk zo'n lekker lijfje bovenop je en ze kan er ook nog lekker bij kreunen. Ze is klein gebouwd, maar toch gaat ze goed om met mijn grote gereedschap (ze doet ook anaal, maar daar hebben we van afgezien, ze wilde niet een week mank lopen zei ze ha ha !!!).
Een leuk uur gehad dus, de moeite waarde, en zeker voor herhaling vatbaar. Een lieve leuke meid, dus behandel haar goed heren. Na afloop nog even door Eros 26 gelopen, er waren een aantal leuke nieuwe dames, maar het hoefde van mij even niet meer, dus toen tevreden en verzadigd naar huis gekeerd.