Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het trouwens de moeite om recensies te posten van dames waarvan ik het profiel niet meer kan vinden?
Ik neem aan dat die dan ook niet meer in die buurt beschikbaar zijn.
Probeer een goede beschrijving/omschrijving te geven van diensten en dvp. Werkt ze elders of onder een nieuwe naam, dan is er misschien wel een kans dat iemand de dame vroeg of laat herkent.
🔎 ;)
 
Kan je me verwijzen naar het andere forum?

Ben voor niets tot in Brussel gereden, er was een probleem met haar sanitair ofzo, stuurde een foto van een scheefhangende douchekop.
Best wel balen want ik keek er naar uit. Dan maar random zwartje afgereden in de Linnestraat.
 
Hey, ben nieuw hier, iemand ervaring met



Ga er normaal vanavond is heen. Tenzij iemand van jullie het mij zou afraden.

Is het trouwens de moeite om recensies te posten van dames waarvan ik het profiel niet meer kan vinden?
Ik neem aan dat die dan ook niet meer in die buurt beschikbaar zijn.
'k Had deze ook al op mijn radar, maar nog niet geweest, nee. Ben dus wel benieuwd naar je ervaring.
 
Iemand toevallig ervaring met deze schone? Volgens mij gaan beide advertenties over dezelfde dame, maar oh wat is ze mooi... Iemand al bij haar over de vloer geweest?


 
Iemand toevallig al langs geweest bij Sandy of Eleonora?


 
Iemand toevallig al langs geweest bij Sandy of Eleonora?



Bij beiden toch mijn vragen/twijfels over de echtheid. Als je de specificaties bekijkt die ze opgeven en die vergelijkt met de foto's:

1) Eleonora heeft "ja" staan bij tattoos & piercings, maar op foto's is daar niets van te merken.
2) Sandy een AA cup?? Toch niet op de foto's!

OK, foto's zeggen ook niet alles, maar ik geef het maar mee. Doe er mee wat je wilt. 😉

Mocht je ze toch uitproberen, laat zeker iets weten!
 
Iemand toevallig ervaring met deze schone? Volgens mij gaan beide advertenties over dezelfde dame, maar oh wat is ze mooi... Iemand al bij haar over de vloer geweest?


Nee, geen ervaring mee, maar het gaat inderdaad zeker en vast over 2x dezelfde dame: het 3e filmpje is identiek.
Ik heb ze ook (onder beide namen) bij m'n RL-favorietjes staan, dus absoluut wel geïnteresseerd 😊
 
Iemand toevallig al langs geweest bij Eleonora?

Zeer aantrekkelijk. Maar 24/7 beschikbaar en geen prijzen, ik vrees voor de echtheid
 
Bij beiden toch mijn vragen/twijfels over de echtheid. Als je de specificaties bekijkt die ze opgeven en die vergelijkt met de foto's:

1) Eleonora heeft "ja" staan bij tattoos & piercings, maar op foto's is daar niets van te merken.
2) Sandy een AA cup?? Toch niet op de foto's!

OK, foto's zeggen ook niet alles, maar ik geef het maar mee. Doe er mee wat je wilt. 😉

Mocht je ze toch uitproberen, laat zeker iets weten!
Ja, ik had de verschillen in hun beschrijving ook gelezen, alleen de foto's komen precies wel uit België (lijkt mij toch). Bv. foto van Sandy op een balkon.
Daarom gehoopt dat er toch al iemand eens langs geweest was :)
 
Dag medewandelaars,

Reed vandaag toevallig voorbij 'El Patio - Spicy gentlemens club' in Bekkevoort.
Ik vroeg me eigenlijk af hoe zo'n club in zijn werk gaat ?
Is het zo dat je inkom betaald. Of moet je drankjes betalen voor de vrouwen aan je tafel te krijgen ?
En wat zijn de gangbare prijzen in zo'n clubs ?

Ik weet het, veel vragen. Maar op de sites van zulke clubs staat meestal niet veel uitleg.

Grtz Gert
 
Zelfde vraag als bij prov. Antwerpen: Voor iemand die nog niet veel ervaring heeft, wie raden jullie zowat aan in deze regio?
Dan zou ik langs soraya's palace gaan en met soraya een afspraak maken( wel op voorhand een afspraak maken is druk bezet) maar democratische prijsjes daar en met soraya zit je altijd goed. Kijk maar is op haar website is wel een privehuis
 
Dan zou ik langs soraya's palace gaan en met soraya een afspraak maken( wel op voorhand een afspraak maken is druk bezet) maar democratische prijsjes daar en met soraya zit je altijd goed. Kijk maar is op haar website is wel een privehuis
Is wel Vlaams Brabant, Steenokkerzeel.
Maar idd als je het neusje van de zalm wil is Soraya de hele zalm en beter.
 
Dan zou ik langs soraya's palace gaan en met soraya een afspraak maken( wel op voorhand een afspraak maken is druk bezet) maar democratische prijsjes daar en met soraya zit je altijd goed. Kijk maar is op haar website is wel een privehuis
25j, 1m60 en dat voor €100/u?
Zijn er bepaalde dingen dat ze niet doet/waar je voor moet bijbetalen?
 

Zou ik het riskeren om een afspraak te maken? Zoals ergens anders gepost heb ik interesse in haar.
Heb ook al redelijk wat contact met haar gehad en adres enz is bekend.
Laat zeker weten hoe het geweest is en of de foto's echt zijn. Al even op zoek naar een Aziatische met een vachtje op de poes, maar heel vaak zijn de advertenties niet te vertrouwen 😕
 
Terug
Bovenaan Onderaan