Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er hier collega-wandelaars die al eens hebben afgesproken met deze Braziliaanse Lara? Zo ja, hoe was het?

 
Zijn er hier collega-wandelaars die al eens hebben afgesproken met deze Braziliaanse Lara? Zo ja, hoe was het?

mmmh.... afgaande op de enorme lijst aan mogelijkheden bij haar advertentie, zou ik de kat nog even uit de boom kijken.
Want hoe langer de lijst, hoe minder er doorgaans in werkelijkheid van overblijft.
Maar ze ziet er wel appetijtelijk uit moet ik zeggen, dus inderdaad - als er iemand echte ervaring mee heeft, ik volg...
 
mmmh.... afgaande op de enorme lijst aan mogelijkheden bij haar advertentie, zou ik de kat nog even uit de boom kijken.
Want hoe langer de lijst, hoe minder er doorgaans in werkelijkheid van overblijft.
Maar ze ziet er wel appetijtelijk uit moet ik zeggen, dus inderdaad - als er iemand echte ervaring mee heeft, ik volg...
Ja, die (té?) lange lijst is inderdaad ook (vaak) iets waar ik voor op mijn goede ben. Dát en de foto's die haast te mooi zijn om waar te zijn...
 
Vrijdag nog eens naar Brussel, Madou. Iemand een aanbevolen dame die mijn citytrip nog interessanter kan maken? Liefst privéhuis of -ontvangst of massagesalon.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag nog eens naar Brussel, Madou. Iemand een aanbevolen dame die mijn citytrip nog interessanter kan maken? Liefst privéhuis of -ontvangst of massagesalon.
Madou, da's op nauwelijks 5 min stappen van deze parel: https://www.girlsreview.nl/threads/jen-n-ifer-jenny-fantasy-brussel.8553/post-121871
Op dat zelfde adres zitten ook nog andere Oostblok dames, o.a. deze Kira: https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/kira-nouvelle-brussels-saint-josse.html


(Ivana is absoluut ook top, maar iets meer uit de buurt van Madou - eerder in buurt van metro Maalbeek)
 
Laatst bewerkt:
Jenifer staat nu op RL in Brussel Shuman. Da's toch een eindje van de Madou.
Ja, dat is zo, maar ik weet niet waarom. Denk dat ze zelf BXL niet zo goed kent dan, want ik heb ze al meerdere keren bezocht, telkens op dezelfde locatie (vorige week nog) en da's véél dichter bij Madou (4 min stappen) dan bij Schuman (15 min stappen!)!
 

Iemand die ervaring heeft? Ik vond niet meteen een recensie, maar ik herken haar precies wel. Denk dat ze voorheen in het brusselse zat.
 
Vraagje; naar wat onderzoek hier en wat praktijk ervaring kom ik tot het volgende lijstje van dames in Brussel die een GFE/PSE service bieden met rimmen in het pakket. En dat voor een goede prijs 150.

Nikki
Ivana
Super Marta
Mary Sweet

Alleen met Nikki heb ik ervaring, uit de recensies moeten de andere ook goed zijn.

Vraag: wat is jullie top 3 hieruit? Tips voor andere dames die hetzelfde bieden?

Zit te twijfelen of ik weer naar Nikki zal gaan of iemand anders proberen.
 
Vraagje; naar wat onderzoek hier en wat praktijk ervaring kom ik tot het volgende lijstje van dames in Brussel die een GFE/PSE service bieden met rimmen in het pakket. En dat voor een goede prijs 150.

Nikki
Ivana
Super Marta
Mary Sweet

Alleen met Nikki heb ik ervaring, uit de recensies moeten de andere ook goed zijn.

Vraag: wat is jullie top 3 hieruit? Tips voor andere dames die hetzelfde bieden?

Zit te twijfelen of ik weer naar Nikki zal gaan of iemand anders proberen.
Ivana en Mary Sweet behoren (persoonlijk) tot de besten, wat PSE betreft. En ze ontvangen in hetzelfde gebouw.
 
akkoord met booksa9, Ivana en Mary... maar het verschil is klein, de andere leveren ook een uitstekende services. En je kan niet altijd t zelfde eten ook he, afwisseling brengt plezier :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan