Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met een van deze?



 
Iemand ervaring met een van deze?



De 1ste 2 advertenties hebben exact dezelfde beschrijvingzn, dan denk ik al onmiddellijk aan fake, maar feel free om ze te testen voor ons
 
Iemand ervaring met een van deze?



Die laatste is https://www.instagram.com/daniellaalimaa/
aan haar foto's te zien heeft ze een bf (zegt niet alles, maar kvrees ervoor)
 
Hier heb je al wat leesvoer, of je er iets mee bent is iets anders.
Het feit dat die blijft terugkomen en zich nog steeds niet schaamt voor die prijzen wilt precies toch zeggen dat er mannen op afgaan.
Goed voor haar zou ik zeggen, maar er is naar mijn mening veel mooier en goedkoper volk in omgang op dit moment.
Over "beter" kan ik me niet uitspreken natuurlijk, maar voor die prijzen verwacht ik dat mijn ogen uit m'n hoofd ploppen tijdens het orgasme om eerlijk te zijn.
Enfin ieder zijn ding.
 
Iemand ervaring met een van deze dames?



Over Carol loopt er hier een topic, Chloe uit Leuven.
 
Sorry, mij er te snel vanaf gemaakt, hier is de link:
Heb wel de indruk dat ze hier meeleest want elke keer als er vragen/commentaar langskomen hier over haar advertentie gaat ze weer offline.
Of misschien heeft ze na enkele bezoekers weer genoeg centen om een tijd verder te kunnen :)
 
Pietje,
Ik geef toe, mijn bijdrage aan dit forum is beperkt, maar ik ben dan ook niet de scorende spits. Ik geef graag een mooie voorzet zodat anderen kunnen scoren. Als dit niet geapprecieerd wordt, dan ...
Haha, mooie metafoor wel… maar ook verdedigers maken wel eens een doelpunt toch? Of ben je echt nog nooit zelf naar de miekes geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan