Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gebruik jij op redlights je echte persoonsgegevens dan, @booska9 ? 🤨
De meesten van ons wellicht niet, nee. Maar toch best denk ik om met z'n allen van wachtwoord te wijzigen, zoals wordt aangeraden.

Overigens is dit vooral erg voor de mensen die adverteren op RL/QR, de DVP's en co dus, die daar wél persoonlijke gegevens op staan hebben. Zo was ik onlangs nog bij Ruby in Brussel en we spraken ook even daarover omdat ik haar advertentie recent niet online had gezien. Bleek dat haar profiel ook gehackt was en ze zo - al voor de derde keer dit jaar!!! - weer geen controle meer had over haar inhoud op RL & QR. Dit zorgt natuurlijk voor inkomens-verlies: enerzijds omwille van dat profiel waar al tijd en geld in werd geïnvesteerd om goed zichtbaar te zijn op de sites en dan uiteraard ook omdat mensen haar zo niet vinden. En wie haar wel al kent, maar haar advertentie niet online ziet, kan er dan van uitgaan dat ze niet in het land is (want dan is ze inderdaad ook offline) en haar dus ook niet contacteren, terwijl ze nu dus wel degelijk in BE was.
 
Ziekelijk ....
Wat jij (en ik) ziekelijk vinden is iemands anders fetish en omgekeerd. En voor alles is een markt. Zolang het niet illegaal is en met wederzijdse toestemming gebeurt zie ik niet waarom dat hier niet aan bod mag komen (desnoods in een daartoe bestemd subforum, voor zover het nog niet bestaat), laat staan waarom het hier dan wel veroordeeld zou mogen worden.
is er ergens een dame in de 30 of jonger die zich laat fisten in haar kont ?
Zoek eens naar @Lilygirlnexstdoor. Ik heb eens een bijdrage gelezen van haar in een ander topic en ik dacht dat ik zoiets las tussen haar mogelijkheden (weet niet meer zeker). En het is een knappe jongedame, dus een betere "hit" ga je niet 1-2-3 vinden vrees ik.

Ik neem aan dat er voor sommige "specialiteiten" wel wat bereidheid is bij de vragende partij om indien nodig daar een redelijke afstand voor af te leggen. Dus los van het subforum waarin je de vraag stelt is dit denk ik een valabel antwoord op je vraag. Doe er mee wat je wil.
 
Laatst bewerkt:
Wat jij (en ik) ziekelijk vinden is iemands anders fetish en omgekeerd. En voor alles is een markt. Zolang het niet illegaal is en met wederzijdse toestemming gebeurt zie ik niet waarom dat hier niet aan bod mag komen (desnoods in een daartoe bestemd subforum, voor zover het nog niet bestaat), laat staan waarom het hier dan wel veroordeeld zou mogen worden.

Zoek eens naar @Lilygirlnexstdoor. Ik heb eens een bijdrage gelezen van haar in een ander topic en ik dacht dat ik zoiets las tussen haar mogelijkheden (weet niet meer zeker). En het is een knappe jongedame, dus een betere "hit" ga je niet 1-2-3 vinden vrees ik.

Ik neem aan dat er voor sommige "specialiteiten" wel wat bereidheid is bij de vragende partij om indien nodig daar een redelijke afstand voor af te leggen. Dus los van het subforum waarin je de vraag stelt is dit denk ik een valabel antwoord op je vraag. Doe er mee wat je wil.
ergens in Belgie ?
 
Iemand ervaring met deze dame? Lijkt wel heeeeeeel mooi om waar te zijn!!
Zat overlaatst in Diest en Sint Truiden, is volgens mij een raam dame uit de chaussée die haar weg naar redlights heeft gevonden, dus de dame is echt, maar of de kwaliteit van de service goed is weet ik niet
 
Iemand hier al geweest?
Of deze?
Beide ik Anderlecht en beide niet geverifieerd, hoge kans op fake
 
Iemand de volgende dames al bezocht?

Lorena

Luna
Luna bezocht in Hasselt, ziet er exact uit als op de foto's! Superlekkere meid! Geen geweldig Engels, al deed ze wel haar best!
 
Terug
Bovenaan Onderaan