Recensie Vlaamse Emma / Emmatj3, Deurne/Merksem 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maratly

Vaste klant
116
07/07/22
56
10

Spreken we af, doet ze lastig om een correct adres te geven.
(Ze gaf een straat zonder huisnummer. die specifieke straat is 5 km lang, en het was daar helemaal niet te doen...)
Dan komt ze nog eens 20 minuten te laat opdagen.
En om het helemaal af te maken heeft ze iemand bij die zo strak als een hark staat,
ik kan alleen maar veronderstellen dat dit haar buitenlandse pooier/dealer was.
Ik alvast gewoon weg.
Duim omlaag.
 
Zelf ook een keertje geweest. Was wel makkelijk bereikbaar via whatsapp. Eens ter plaatse liet ze me maar wachten en wachten, en toen ik uiteindelijk op het punt stond te vertrekken, kwam ze via een andere deur in de straat tevoorschijn. Pijpte wel zeer lekker, met aandacht aan de ballen. Ze is zeer 'petite', maar neemt ook goed iniatief als cowgirl. Haar lichaam heeft al wel één en ander meegemaakt. Zag littekens op haar borsten, hoewel ze slechts A-cupje heeft. Ervaring viel al bij al mee, maar mij ziet ze niet weer.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cardates-pijpdates
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Teleurgestelde date gehad met Emma, fotos beloven veel en zijn mooi maar dame zit met een serieus afhankelijkheid probleem.
ze is slank en mooi in de fotos maar die zijn van even geleden ze is intussen graatmager en er niet 100% bij (high)
geen herhaling mogelijk !!!!
 
Dus T is vooral het nakomen van de afspraken dat wat moeilijk ligt, maar voor de rest is ze wel lekker? Doet ze wat moeite als je eenmaal bij jaar bent?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vorig jaar bij haar geweest en vond het toen goed. Heb wel lang staan wachten buiten, maar eens ze er was deed ze wel haar best. De marokkaanse man die voor haar de deur open deed was ook vriendelijk, discreet en nuchter. Zij was ook nuchter. Bij het pijpen doet ze echt haar best, ze duwt door tot de tranen in haar ogen staan, met alle geluidseffecten van dien. Ze zuigt ook geweldig aan je ballen en maakt regelmatig oogcontact. Ze heeft me toen zo hard laten spuiten dat ze zich erin verslikte, waar ze zich dan nog voor verontschuldigde ook. Dat is al een belevenis op zich vind ik, een meisje dat sorry zegt omdat ze zich op je sperma verslikt. Ze heeft ook een mooie zwoele stem en spreekt mooi plat antwerps, toch ook eens iets anders dan altijd engels. Ik vond haar heel joviaal en toch ontzettend beleefd. Ze is wel heel tenger, dus voor wie van grote borsten en dikke konten houdt misschien minder interessant, maar eigenlijk heeft ze een heel sexy lichaam en mooi gezicht.

Een andere keer dat ik ermee wou afspreken is op niets uitgedraaid, dus zorg wel dat je een back-up plan hebt en spreek er niet mee af als je gehaast bent.
 
Ik ben vorig jaar bij haar geweest en vond het toen goed. Heb wel lang staan wachten buiten, maar eens ze er was deed ze wel haar best. De marokkaanse man die voor haar de deur open deed was ook vriendelijk, discreet en nuchter. Zij was ook nuchter. Bij het pijpen doet ze echt haar best, ze duwt door tot de tranen in haar ogen staan, met alle geluidseffecten van dien. Ze zuigt ook geweldig aan je ballen en maakt regelmatig oogcontact. Ze heeft me toen zo hard laten spuiten dat ze zich erin verslikte, waar ze zich dan nog voor verontschuldigde ook. Dat is al een belevenis op zich vind ik, een meisje dat sorry zegt omdat ze zich op je sperma verslikt. Ze heeft ook een mooie zwoele stem en spreekt mooi plat antwerps, toch ook eens iets anders dan altijd engels. Ik vond haar heel joviaal en toch ontzettend beleefd. Ze is wel heel tenger, dus voor wie van grote borsten en dikke konten houdt misschien minder interessant, maar eigenlijk heeft ze een heel sexy lichaam en mooi gezicht.

Een andere keer dat ik ermee wou afspreken is op niets uitgedraaid, dus zorg wel dat je een back-up plan hebt en spreek er niet mee af als je gehaast bent.
Bedankt @Johnnny om dit te bevestigen. Dan toch eens mee proberen af te spreken... 😇
 
Ze reageert zelfs niet op mijn berichten voor af te spreken. Misschien nog het beste zo. Hopelijk morgen wél een leuke afspraak met iemand anders dan 😇
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ondertussen twee jaar geleden met haar afgesproken. Kort na betaling €150, vroeg ze of ik iets wou drinken. Nadat ze dit ging halen heb ik haar nooit meer terug gezien. Oppassen dus!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan