WHEM Vlaamse high class Chloë

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een jaar geleden had ze een andere naam en een ander profiel. Er staat ergens op de site een topic. Ik herkende haar van de foto. Maar ik weet haar naam niet meer precies; misschien heette ze eerst Sofia of iets anders.

Een jaar geleden had ze een andere naam en een ander profiel. Er staat ergens op de site een topic. Ik herkende haar van de foto. Maar ik weet haar naam niet meer precies; misschien heette ze eerst Sofia of iets anders.

Klopt, ze was werkzaam onder de naam Esther, en later ook nog Lynn, vooraleer ze hem veranderde in Chloë.

Merci voor de antwoorden

Iemand toevallig een ervaring gehad met deze dame?
Dit is mogelijks mijn grootste scam ever!!

In totaal 350€ neergelegd, op 30minuten zat ze al terug in de wagen.

Ik weet, een klik moet er zijn. Persoonlijk maak ik het niet vaak mee dat de klik er niet is maar dit was een ander paar mouwen. Rond 20h boekte ik haar omdat ze beweerde dat ze direct zou vertrekken, half uurtje de baan op en hoppa. Gas op die lolly.
Nou… na het overmaken van het voorschot van 50€ had ze niet verwacht dat ik snel zou reageren 🤷🏻‍♂️ ze zou nog een vriendin weg doen en dan naar mij komen. Om 23.15 arriveerde ze eindelijk. Nadat ik ernstig overwoog het voorschot te laten vallen en te annuleren besloot ik toch maar verder te gaan.

Bij binnenkomst keurig de financiële zaken geregeld, plots gaat het om ter snelst. High class gekleed was ze niet bepaald, passende lingerie niet gezien. Ik stelde voor of ze haar wou verfrissen, niet nodig. Had ze net gedaan… vreemd als je zogezegd 3uur 15 min onderweg was.
Goed, ter compensatie kreeg ik pijpen zonder condoom. Bij het ontdoen van de kledij (mezelf) kreeg ik per direct de opmerking dat ik erg groot geschapen was… Heren, ik bevestig u… ik heb de normale middelmaat van de gemiddelde man. (Het is wat je er mee doet, nietwaar? 😜)

Pijpen is niet enkel kusjes op jouw soldaat geven alsook niet wrijven… dus een dikke 0.

Dan maar over gegaan tot beffen… staat ze toe maar als ze er zijn in begint te krijgen wil ze snel over naar het volgende.

3 standjes op recordtempo.

Snel snel naar de douche, die ze dan nog eens achterliet alsof er een kraan was blijven openstaan.
Kleertjes aan, 1 slokje van het drankje en terug de wagen in.

Heren, als ik de puzzelstukjes nadien samenleg kon ik het van in het begin weten. Iemand die zo frequent van naam verandert is niet juist. Red flag 1.
Iemand die niet correct op tijd kan komen, ook al boek je last minute in. Red flag 2.
Zelf kleren uitdoen en vervolgens direct een opmerking krijgen dat je soldaat wel erg groot is, red flag3.
Ik kan nog een tijdje doorgaan. Ik heb mezelf laten vangen, dit is geen fijn gevoel. Het enige waar ik mezelf met kan troosten is deze review te schrijven en jullie de correcte info te geven met de hoop jullie van haar weg te houden.

Groeten en succes 😉

Terug
Bovenaan Onderaan