WHEM Vlaamse Laura DL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Secret Steve

Newbie
8
06/01/23
2
Hallo

Net nieuw hier maar al wat ervaringen opgedaan in West- oost vlaanderen. Vroeg mij af of iemand ervaring heeft met volgende dame.. al contact gehad via mail maar nu geen respons meer…
 
Al meerdere keren afgesproken met Laura, het mooie aan Laura is dat ze eerlijk, open en vooral correct is m.a.w. gewoon puur naturel.. en heel mooi zowel van binnen als vanbuiten.
Een afspraak plannen ging in het begin niet zo vlot maar eens ze een goed gevoel heeft bij jou en je haar al eens gezien hebt is een vervolgafspraak heel gemakkelijk gemaakt.
Ben blij dat ik ze ooit gevonden heb. Het is niet bij de deur maar wel de moeite waard om de verplaatsing ervoor over te hebben.
 
Adv is verdwenen op RL. Iemand een idee of er meer aan de hand is? Enkel op de lofrede van MaartenG kunnen we niet voortgaan vrees ik.
Trok nochtans wel mijn aandacht op de een of andere manier...even afwachten dus.
 
Hoi, ik heb deze dame vorige zomer bezocht, toen op kamer in ingelmunster. Is echt een superlief meisje. girl next door type. Zonder schmink en show.
Kweet niet of je hier iets mee bent?
 
Onlangs ook bij geweest. Veel moeite gekost om af te spreken maar eens de dag er was toch gewoon kunnen gaan. Ontvang in mooie nette woning in woonwijk. Dame is persoonlijk niet mijn type maar was gewoon goede date. Pijpt zcm, tongzoenen is ook geen probleem.

Nog iemand die andere vlaamse dames aanraad?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan