Recensie Vlaanderens top trio XXX party 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
De gustibus et coloribus non est disputandum….. maar mijn vlaams top trio ziet er toch helemaal anders uit ….
 
En ik werd gek als ik alleen al naar dat affiche keek , dus ik begrijp jouw grijns volkomen. Wat een prachtige sexy vrouw die Lisa 😍
Alle drie hoor. Ik ben ook fan geworden van de heerlijk stoere Kimberly en de lekkere gekke Yentel. Drie verschillende types op zich, maar alledrie prachtige sexy meiden waarbij ik me heel welkom voelde.
 
De organisatie zit hier geregeld op het forum. Dat ze nu maar ne goeien uitleg hebben hiervoor… Want anders zou ik toch uit hun buurt blijven.
 
De organisatie zit hier geregeld op het forum. Dat ze nu maar ne goeien uitleg hebben hiervoor… Want anders zou ik toch uit hun buurt blijven.
Bedrijf A zit naast bedrijf B. Da mag toch? A doet kinderdagverblijf en B is een privehuis. Beiden hoeven geen verantwoording af te leggen wa daarbinnen gebeurt. Zolang da buiten met de kleertjes aan is.
 
Klopt de titel van het bericht wel?

"Kinderdagopvang organiseert Gangbangs in haar achtertuin."

Is de eigenares van de opvang ook eigenares van het pand ervoor?

Dat lijkt mij een sterk verhaal 🤔

Lijkt mij niet positief om zo met affiche en al in het nieuws te komen, hoop dat het een misverstand is, zou jammer zijn voor toekomstige plannen.
 
Bedrijf A zit naast bedrijf B. Da mag toch? A doet kinderdagverblijf en B is een privehuis. Beiden hoeven geen verantwoording af te leggen wa daarbinnen gebeurt. Zolang da buiten met de kleertjes aan is.
Een kinderopvang zie ik nu ook niet onmiddellijk verschijnen in het glazen straatje te Gent... dom om deze locatie dan te gebruiken. Petit Amie lijkt me veel beter, kan je met de trein naartoe :)
 


Klopt dit? Als dit in de buurt van kinderen gebeurd... amai goe zot om het te doen en goe zot om er te zijn.
Leugens door een jaloerse klant blijkbaar.. Lisa heeft daarjuist een video online gezet op haar Instagram met uitleg voor de nieuwsgierigen.

Kan uit eigen ervaring zeggen dat die 2 zaken niets met elkaar te maken hebben.. liggen blijkbaar bij elkaar, maar merk je niets van.
 
Walgelijke actie van die gast. Als er dames zijn die alles netjes, correct en volgens de regels doen dan is het dit toptrio wel. Zij proberen iedereen inclusief hun omgeving te accommoderen en het zo prettig mogelijk te maken. Ze in verband brengen met kinderen op deze manier maakt me enorm kwaad tot in het diepste van mijn vezels.

@Lisa Lefèvre Yentel en Kimberly, jullie zijn schatten en ik vind het heel sterk van jullie hoe dit aangepakt wordt. Ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid om jullie recht te halen. Alle liefs en knuffels van iemand die jullie een warm hart toedraagt.
 

Bijlagen

  • FC2104FD-7FB4-4106-99ED-B0B86986486C.png
    FC2104FD-7FB4-4106-99ED-B0B86986486C.png
    110,6 KB · Weergaven: 52
Leugens door een jaloerse klant blijkbaar.. Lisa heeft daarjuist een video online gezet op haar Instagram met uitleg voor de nieuwsgierigen.

Kan uit eigen ervaring zeggen dat die 2 zaken niets met elkaar te maken hebben.. liggen blijkbaar bij elkaar, maar merk je niets van.
Zelfde ervaring met de mooie locatie. Ze zijn volledig gescheiden en liggen ook ver uit elkaar!

Chapeau aan hen om niet bij de pakken te blijven zitten, duidelijk te communiceren en officieel klacht neer te leggen. Toont nog maar eens aan hoe positief en professioneel ze tegenover hun werk staan en iedereen(!) met respect behandelen én zelf ook terecht behandeld willen worden!
Ze gaan hier alleen maar sterker uitkomen! 😉

Ook mijn steun hebben ze! 👌👍
 
Wat een laag-bij-de-grond actie zeg van die gast 😤
Ik ken jullie niet persoonlijk (maar wat niet is, kan nog komen 😉) maar in ieder geval heel veel sterkte en succes gewenst!
 
Nee?! WTF...
Zieke gast zeg. Toch niet een wraakactie van één of andere oude uitgeconcurreerde die wil laten voelen dat hij niet kan en wil gemist worden?! OMG.
Goed dat de omgeving wel goed gereageerd heeft. Sterk dat jullie meteen de communicatie in handen hebben gehouden en dit meteen zo goed hebben aangepakt.
Jullie komen hier wel sterker uit.
Binnenkort staan er een paar van de fanclub vrijwillig security bij de eerst Gangbang Party met Friends with (security) benefits! Komt wel goed! 😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan