Vluggertje: Wat betaal je ervoor?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vind jij een nette prijs voor Vluggertje (15min)

  • €20

    Stemmen: 10 5,1%
  • €30

    Stemmen: 14 7,1%
  • €40

    Stemmen: 28 14,3%
  • €50

    Stemmen: 133 67,9%
  • €60

    Stemmen: 27 13,8%
  • €70

    Stemmen: 15 7,7%
  • €80

    Stemmen: 4 2,0%
  • €90

    Stemmen: 0 0,0%
  • 100

    Stemmen: 3 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    196
Ik wil altijd een date van minstens een uur en ik ben zeker géén langdoorneuker of iemand die vlot 2 keer klaarkomt in een uur. 🙃

Ik vind mezelf eerder vrouw- dan pikgericht, een pleaser. Ik wil uitgebreid knuffelen, tongzoenen, strelen, pijpen, beffen, vingeren,...
Bij nieuwe dames is het altijd zachtjes verkennen, praten, waar houden ze van en wat hebben ze niet graag? Vluggertje? Ik denk het niet.
Bij dames die ik vaker bezoek heb ik dan ook een wederzijds gevoel van vertrouwen en appreciatie. Die dames weten echt wel dat ze me op vijf minuten zouden kunnen klaarpijpen en dan het uur uitpraten, maar ze laten zich helemaal gaan in het moment.
Bliss... 😍
 
Er zijn ook wel een aantal dames, ik kijk nu Oostblok en Latina, die ongeacht welke tijd je reserveert, je proberen zo snel als mogelijk af te werken en eens je komt is de date over; uurtje betalen en na 20min buiten… dan ga je vanzelf richting vluggertje toch
als ik extraheer naar mezelf, als iemand me een echt goeie BJ aanbiedt dan kan het zomaar binnen de 5min afgelopen zijn…
 
[...] ik kijk nu Oostblok en Latina, die ongeacht welke tijd je reserveert, je proberen zo snel als mogelijk af te werken en [...] kan het zomaar binnen de 5min afgelopen zijn…

Die 5' BJ heb ik eerder ook al eens aangehaald. Bij het rondreizend buitenlands circus zou ik dat ook verwachten. Het is één van de redenen waarom ik enkel voor Belgische/Nederlandse dames (ongeacht kleur of afkomst) kies. Al heb ik ook wel eens een hier gevestigde buitenlandse dame bezocht die hier al jaren stabiel adverteert en nederlands praat.
Als je op z'n minst een gesprekje kan aanknopen met je bedpartner kan je op voorhand duidelijk maken dat je komt voor dat uur samen en dat die BJ er mag komen nà een lang voorspel.
Ervaring heeft me ook al heel jong geleerd dat ik voor mijn ding beter terecht kan bij iets oudere en/of meer ervaren dames.
 
in al mijn jaren wandelen heb ik vaak vluggertjes gedaan, met of zonder condoom, alleen p+n of tongen en likken erbij.
prijzen zijn bij meeste gestegen van 50 naar 70.
vooral bij buitenlandse is het niet duidelijk wat ze doen en vragen, zelfs niet als je naakt voor ze staat...
ik heb vaste dames gehad dat beter is want dan ben je zeker van schoon zijn. Ik date ze geregeld voor een vast bedrag en dan kan er veel. Want het is van beide kanten tijd plannen, plek, zin en mogelijkheid.
 
Ik doe nooit vluggertjes. Bij een onbekende dame, voor de eerste keer meestal 30 min. Liefst bij de tweede keer minimaal een uur. Bij goede recensies de eerste keer eventueel een uur. Het fijnste, als je elkaar langer kent, anderhalf of twee uur. Lekker de tijd nemen.
 
Zelf geen ervaring met vluggertjes, ik ben van de langere dates (minimaal een uur, maar gemiddeld 1,5uur). Bij de ramen gaat een vluggertje gemiddeld ergens tussen de 50 en 70 euro, afhankelijk van wat er word aangeboden voor die prijs en dat lijkt me ook een nette prijs
 
ik ben voor 70 euro gegaan... in de gedachte van 100 voor een half uur, 150 voor een uur (zonder extra services). Ik kijk alleen naar overhead. Ik zou het trouwens nooit doen denk ik, die pressure kan ik toch helemaal niet aan? :p
 
Ik vind €50 voor een vluggertje wel een mooie prijs. Ik doe dat ook meestal, gemiddeld genomen duurt de seks ook maar 15 á 20 minuten. De rest is voorspel en met alle tierelantijnen ervoor en erna. Dat hoeft voor mij niet zo, meeste dames doen ook PZC. Dat is een prima deal.
 
Voor een 'vluggertje' ga ik naar het SKW.

Sommige dames geven je het gevoel dat het vlug vlug moet gaan.

Maar er zijn er ook die je niet willen afwerken en de tijd nemen. Dan heb je, ook al is het maar 15/20 minuten, best wel een leuke vrijpartij.
Meer nog er zijn er die voor de standaard 50€ zeer goede service geven en de tijd nemen (+30min) om het leuk te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan