Volslanke Marokkaanse Vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volslanke Marokkaanse dame! Vraagt wel €1000 voor een uur🤣🤣🤣🤣

Ze ziet er inderdaad wel geil uit, maar voor die prijs van € 1000 per uur, ga ik er liever 10 keer naar andere dames, die er net zo lekker uitzien.
 
vaak hebben arabische marokkaanse vrouwen een lelijke neus , de knappe vrouwen komen uit het rifgebergte :sick::ROFLMAO:
dat ben ik niet met je eens, ik vind juist de echte Arabische vrouwen knapper en juist de berbers wat lelijker, uitzonderingen daar gelaten.
Ik heb in Libanon en Egypte echt hele mooie vrouwen gezien, en die waren allemaal Arabisch. hoewel sommige Libanese vrouwen hebben nog wat genen van kruisvaarders en hebben daarom bv blauwe ogen.
 
Ze ziet er inderdaad wel geil uit, maar voor die prijs van € 1000 per uur, ga ik er liever 10 keer naar andere dames, die er net zo lekker uit

dat ben ik niet met je eens, ik vind juist de echte Arabische vrouwen knapper en juist de berbers wat lelijker, uitzonderingen daar gelaten.
Ik heb in Libanon en Egypte echt hele mooie vrouwen gezien, en die waren allemaal Arabisch. hoewel sommige Libanese vrouwen hebben nog wat genen van kruisvaarders en hebben daarom bv blauwe ogen.
Libanesen zijn geen Arabieren, dat zijn levantijnen heel mooi volk klopt, maar daar is plastische chirurgie de norm, de vrouwen daar hebben bijna allemaal op zn minst een neuscorrectie laten doen. Ze zijn wel vaak blond met blauwe ogen zoals je zei door de kruisvaarders.
... Arabieren komen uit het Arabisch Schiereiland, de Arabieren uit marokko zijn een mix van berbers en de arabieren uit Yemen ( Banu Hilal) en Arabieren hebben vaak een grote neus, dat zie je ook vaak terug bij de arabische vrouwen uit Midden/Zuid Marokko.
De berbers uit Midden en Zuid marokko hebben meestal een kleine neus ( te vergelijken met somalische neusjes)

De berberse vrouwen uit Noord Marokko trekken mij het meest want die vrouwen kun je heel moeilijk krijgen, gemixte koppels vind je daar ook niet vaak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan