Voorschot of niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voorschot? No Way!!

Had je maar een beroep moeten leren en geld leren waarderen
Wat als je een hoer bent die een voorschot vraagt, én geld kan waarderen én een beroep leert? Dat bestaat niet waarschijnlijk?
Het ene heeft in uw argumentatie niks met het andere te maken.
Wat een kut opmerking. 🙁
 
heb jij wel enig idee wat de waarde van de dame is? of hoe je dit in geld kan bepalen? nee precies ….
Die beziet een dame enkel als object hij bekijkt dvp's als minderwaardige personen die volgens hem niets kunnen.
In werkelijkheid moet ik het tegendeel beweren ik ken enkele dames die wel wat in marge hebben en weten waar ze naar toe willen in het leven
 
Voorschot? No Way!!

Had je maar een beroep moeten leren en geld leren waarderen
Hahaha is toch niet serieus te nemen dit Odin? je naam ook Odin alleen om het feit dat je die naam misbruikt al niet geloofwaardig schat sorry!
Die beziet een dame enkel als object hij bekijkt dvp's als minderwaardige personen die volgens hem niets kunnen.
In werkelijkheid moet ik het tegendeel beweren ik ken enkele dames die wel wat in marge hebben en weten waar ze naar toe willen in het leven
dus dat🙏🏻❤️
 
Het is simpel toch? Wil je geen voorschot betalen dan kan je gerust iemand anders bezoeken maar maak er geen drama over. En begin niet degene die een voorschot vragen aan te vallen met opmerkingen die nergens op slaan. Leef en laten leven. Respect is toch het minste wat kunnen verwachten van elkaar toch? Los van wie of wat je bent. Niemand is hier beter als een ander hoor.
 
Ja dat weet ik; Plek om zaad te dumpen, niet meer, niet minder. Ga er geen mooi verhaal van maken. Dat is nu eenmaal hoe het is. Er wordt niet met kerst gedineerd of kennis gemaakt met familie/vrienden.
Dus eigenlijk zeg je dat vrouwen die op straat lopen gewoon verkracht mogen worden omdat ze geen meerwaarde zijn dan alleen een plek waar een man zijn zaad kan in dumpen? Nou lees dit eens hardop en ga bij jezelf ten rade jongen. Dit zijn echt ziekelijke gedachtes die in het Pieter baan centrum horen. Tijd om je te laten opnemen.
 
Dus eigenlijk zeg je dat vrouwen die op straat lopen gewoon verkracht mogen worden omdat ze geen meerwaarde zijn dan alleen een plek waar een man zijn zaad kan in dumpen? Nou lees dit eens hardop en ga bij jezelf ten rade jongen. Dit zijn echt ziekelijke gedachtes die in het Pieter baan centrum horen. Tijd om je te laten opnemen.
Vragen ze bij een opname geen voorschot 😜😜😜
 
150 euro als voorschot zou ik echt alleen betalen als de dame een bekende in het circuit is waar echt meerdere goede recensies over te vinden zijn. Voor Mandy zou ik dat dus wel doen, maar voor een dame uit een advertentie waar verder geen of een enkele recensie van te vinden is zou ik dat nooit betalen.

Soms wil ik nog wel eens een gokje wagen als er een klein bedrag als voorschot gevraagd wordt, ben ik het geld uiteindelijk kwijt is dat jammer maar geen ramp. Probeerde tijd geleden af te speken met een dame die het halve bedrag als voorschot wilde, was een advertentie op SJ die op zich wel betrouwbaar leek maar waar verder niks over op het internet te vinden was. Nadat ik zei dat ik hooguit een voorschot van 20 of 30 euro wilde betalen leek het een onderhandling over de hoogte van het voorschotbedrag te worden en daar ben ik direct op afgehaakt.
 
De chronische vreemdgangers die hier nu de moraalridder komen uithangen en zeggen kijk-mij-eens-deugen zijn volslagen ongeloofwaardig. Misschien nog eens de biologieboeken erbij pakken om te beseffen dat genetisch gezien een man zijn zaad bij zoveel mogelijk vrouwen kwijt wilt. Monogamie is een sprookje dat voorkomt uit geloofsovertuiging... 🤷‍♂️
 
De chronische vreemdgangers die hier nu de moraalridder komen uithangen en zeggen kijk-mij-eens-deugen zijn volslagen ongeloofwaardig. Misschien nog eens de biologieboeken erbij pakken om te beseffen dat genetisch gezien een man zijn zaad bij zoveel mogelijk vrouwen kwijt wilt. Monogamie is een sprookje dat voorkomt uit geloofsovertuiging... 🤷‍♂️
Die vent is niet goed joh. Vraag mij af wat hij dan hier op het forum is. Hup, op de negeer lijst naast de andere idioten 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan