Voyeur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
04/03/23
1
Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum. Na een paar keer rondkijken besloten eens een profiel aan te maken om bij te kunnen dragen.

Ik heb al jaren voyeuristische gevoelens maar het is helaas maar zelden voorgekomen dat ik in een dergelijke situatie beland ben. Mede-voyeurs zullen dat vast herkennen.

Daarom wil ik eens proberen om tegen betaling deze gevoelens bevredigd te krijgen. Specifiek ben ik op zoek naar een vrouw of stelletje waarbij ik stiekem zou mogen gluren. Liefst helemaal contactloos (bijv. envelop met geld onder de deur door en kijken door het sleutelgat), of anders laagdrempelig/minimaal contact. Wil graag die anonieme stille genieter zijn.

Misschien heeft iemand een tip voor me?

Thanks!
 
Ik heb een vraag die hier op aansluit.
Ik zou sommige dames wel eens met een andere man willen zien (zonder meteen zelf mee te doen). Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum. Na een paar keer rondkijken besloten eens een profiel aan te maken om bij te kunnen dragen.

Ik heb al jaren voyeuristische gevoelens maar het is helaas maar zelden voorgekomen dat ik in een dergelijke situatie beland ben. Mede-voyeurs zullen dat vast herkennen.

Daarom wil ik eens proberen om tegen betaling deze gevoelens bevredigd te krijgen. Specifiek ben ik op zoek naar een vrouw of stelletje waarbij ik stiekem zou mogen gluren. Liefst helemaal contactloos (bijv. envelop met geld onder de deur door en kijken door het sleutelgat), of anders laagdrempelig/minimaal contact. Wil graag die anonieme stille genieter zijn.

Misschien heeft iemand een tip voor me?

Thanks!
Je zou le baron in Heerewaarde kunnen proberen. De meeste kamers daar hebben kijk gaatjes. Je betaald 70 euro om binnen te komen, je krijgt een muntje die je kunt gebruik om meteen dame naar een kamer te gaan. Doe je dit niet krijgje 40 euro terug. Je kunt dan ner zoveel kijken als je wilt. Le baron wordt hier ook vermeld. Ff zoeken. Veel plezier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan