Vraag: Wat betekent/hoe voelt het mannelijk orgasme voor een vrouw?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ErikBoomstam

Newbie
12
16/07/22
14
Laat ik beginnen met een welgemeend: Sorry!

Ik heb een gewoon heel eerlijke vraag, die ik eigenlijk nergens anders kan stellen. Ja, ik kan hem overal stellen, maar dan krijg ik never nooit een serieus antwoord.
Wat doet het voor de vrouw als een man intern klaarkomt?

Begrijp me niet verkeerd; ik wéét hoe het voelt: ineens een verdubbeling van de nattigheid. Dus als in een gangbang er 'een wisseling van de wacht' is, is er alleen maar meer 'gladheid' 'in the mix'... (Trust me, I asked. :cool: )

Maar zeker als ik een Tinderdate heb (en ook niet via Tinder) dan heb ik het idee dat het toch wel haar bedoeling is dat ik intern mijn orgasme heb. Als ik er zo over nadenk, dan heeft dat weinig te maken met het nadeel van 'plakkerig en opruimen' als ik 'mijn bijdrage' ergens anders doneer dan intern. Op de een of andere manier geeft mijn orgasme bij haar intern haar een extra 'iets'. Want ze gáát daar gewoon voor; meer dan dat ze mijn eikel gebruikt om zichzelf te stimuleren.

Ik heb het vermoeden dat die extra kick van mijn orgasme en ejalulatie bij haar intern, toch iets te maken heeft met het proces van babies maken.
Maar ik heb nog steeds niet helemaal duidelijk wat mijn interne orgasame met haar doet. (Behalve extra glijmiddel, dus... Waar ik niks meer aan kan toevoegen want ik heb weer een half uurtje nodig om opnieuw 'in the zone' te komen.)

Dus, eh, ja, eh, eigelijk dames: Wat is de (meer)waarde van een mannelijk orgasme als er geen babies gemaakt hoeven te worden? (En dat het niet zo'n teringbende is met plakzooi op plekken waarvan je niet eens wist dat plakzooi daar kon komen...)

Namens iedereen die dit niet durft te vragen: Dank je wel! 😃
 
Wat is de (meer)waarde van een mannelijk orgasme als er geen babies gemaakt hoeven te worden?
Wat is überhaupt de meerwaarde van seks als er geen baby's gemaakt hoeven te worden?

Onze methode van voortplanting is tegelijk iets wat we als prettig ervaren, wat natuurlijk evolutionair heel handig is. Vervolgens zijn we zo slim dat we er voor kunnen kiezen ons niet voort te planten, en wel dat prettige te ervaren.
 
je stelt deze vraag op een forum waar 999 van de 1000 leden een man is, dus hoe moeten die jouw vraag beantwoorden? vraag het aan je Tinder date na afloop wat haar gevoel/ervaring was op het moment dat je jouw kwakkie in haar dumpte.

Misschien ligt het antwoord wel in de vraag, en moet je jezelf eens laten nemen door een vent die klaarkomt in je.
 
Laatst bewerkt:
Hij lijkt te vragen of vrouwen er de voorkeur aan geven dat de man in hen klaarkomt, en zo ja waarom...(vermeldt wel zijn eigen voorkeur niet 😅 )

Nou.. waarom zegt meneer dat dan niet direct ipv zo'n verhaal wat niet echt duidelijk overkwam bij moi. Heb ook zeer kort geslapen vannacht, dus de hersens werken niet zo mee 🤭

Het gaat over klaarkomen in je poes, maar dat gebeurd toch in de meeste gevallen in een condoom, dus enkel de piel zal wat vochtig zijn. Dus is er geen bende..

En met mijn partner.. ach.. even een doekje en zzzzz. En in de ochtend even douchen.
 
Geen idee waar je het eigenlijk over hebt 🤨
Dat was niet de bedoeling. Sorry daarvoor.

Het gaat me over relatie-sex. Geen DVP-sex. Met een DVP doe ik geen bare; da's me veel te link.

Ik ben serieel monogaam. Dus na verloop van tijd heb je (netjes) allebei getest, je doet het alleen met elkaar. Dus waarom dan dat condoom nog? (Precies. Condooms blijven in de verpakking en gaan over de datum.)

Er zijn weet-ik-veel manieren om sex te hebben op een andere manier dan alleen maar neuken. (Hoef ik hier niet te vertellen, neem ik aan...). Technisch gezien hoef ik eigelijk alleen te neuken tot ik in haar klaar kom als we voor kinderen gaan. Sterker nog: Wat ik ervan heb gehoord, komt het grootste deel van de vrouwen helemaal niet klaar van neuken.

Maar op de een of andere manier, als we sex hebben, stuurt zij (ja, allemaal tot nu toe, niet alleen mijn huidige vriendin) er toch op aan om te neuken tot ik bij haar klaar kom. En ik merk aan haar (ja, allemaal) dat ze dat ook wïl.

Dat is niet voor kinderen. (Want pil/spiraaltje/etc.)
Dat is niet omdat het anders een bende wordt. (Wordt het toch wel)

Dus: Wat is dat? Wat doet het? Waarom stuurden al mijn (ex-)vriendinnen in 99% van de gevallen aan op neuken tot het einde, ook als ze er niet echt iets aan hebben. (Denk ik. Ik heb het gevraagd maar kreeg vooral geen antwoord.)

NB. Ik vind afwisseling wel leuk. Ik geef regelmatig aan dat ik een andere manier van sex ook wel leuk vind. Maar in 99% van de keren sex, doen we toch weer neuken tot het eind. Ook best wel in een ander standje etc, maar wel neuken tot het eind.
 
"niet klaarkomen" is niet hetzelfde als "er niet echt iets aan hebben"

ik ga me natuurlijk op ontzettende glad ijs begeven als ik hier ga praten over hoe klaarkomen is voor vrouwen, maar bij deze. Combinatie van vrouwen die ik erover gesproken heb en vakliteratuur, zullen we maar zeggen.

Seks hebben zonder klaar te komen is voor vrouwen "normaler" dan voor mannen ja. Ik ken geen getallen, maar voor bijna 100% van de mannen lijkt de norm dat de seks pas geslaagd is bij een orgasme. Dat orgasme is ook iets heel zwart-wits, de ene seconde ben je nog niet klaargekomen, een seconde later ben je dat wel en ziet de wereld er ineens heel anders uit (en moet de seks ook (even) abrupt stoppen).

Bij de meeste vrouwen SCHIJNT een orgasme iets veel subtielers te zijn dan dat. Geen explosief moment waarop het allemaal gebeurt, maar een veel geleidelijkere schaal waarin het daadwerkelijke orgasme veel minder duidelijk is aan te wijzen. En ja, waarbij dat daadwerkelijke orgasme misschien ook niet komt, maar voor sommige vrouwen is dat subtiele verloop belangrijker dan het orgasme zelf. Bij sommige vrouwen is het zo subtiel dat ze gewoon ongestoord door kunnen seksen tijdens een orgasme, bij anderen is er wel dat moment van "even uitgeschakeld zijn" zoals mannen dat ook hebben.

dat, als een dame een aanvulling of correctie hierop heeft ben ik een en al oor
 
Wat doet het voor de vrouw als een man intern klaarkomt?
Ik ben geen kenner maar blijkbaar :

Worden ze er vrolijk van 😃

Sperma is een allegaartje van stofjes, waaronder enzymen, proteïnen, cholesterol en een klein kloddertje spermatozoïden. Het spul bevat hormonen als testosteron, estradiol, epioïden, oxytoxine, prolactine en prostaglandinen. Mooi aan het hormonenmengsel is dat alle ingrediënten positief werken op de vrouwelijke gemoedstoestand. Wanneer zonder rubber de vleselijke liefde wordt geconsumeerd, komen de hormonen in contact met de vaginawand. Deze absorbeert het sperma, waardoor de stofjes in de bloedstroom terechtkomen. Van sperma, let op dames, word je vrolijk.
 
[...] komen de hormonen in contact met de vaginawand. Deze absorbeert het sperma, waardoor de stofjes in de bloedstroom terechtkomen. Van sperma, let op dames, word je vrolijk.

De les die ik meeneem naar mijn volgende date:
laat ze niet onmiddellijk alles doorslikken, maar mijn zaad nog even in de mond houden en gorgelen. 🤓
't Is niet voor mijn eigen plezier, maar voor jullie zelf. Laat die slijmvliezen dus maar eventjes doorwerken, dames. :p
 
Dus: Wat is dat? Wat doet het? Waarom stuurden al mijn (ex-)vriendinnen in 99% van de gevallen aan op neuken tot het einde, ook als ze er niet echt iets aan hebben. (Denk ik. Ik heb het gevraagd maar kreeg vooral geen antwoord.

Misschien omdat ze er wel klaar mee waren? In de meeste gevallen is n**ken heel snel: einde vd seks. Als je serieus eens wilt gaan slapen ga je toch n**ken? Ben je er weer vanaf en mag je eindelijk maffen.

Heb ik het over relatie seks.

Dvp seks: n**ken is ook vaak einde vd seks, maar dan zonder slapen 🤣
 
Misschien omdat ze er wel klaar mee waren? In de meeste gevallen is n**ken heel snel: einde vd seks. Als je serieus eens wilt gaan slapen ga je toch n**ken? Ben je er weer vanaf en mag je eindelijk maffen.

Heb ik het over relatie seks.

Dvp seks: n**ken is ook vaak einde vd seks, maar dan zonder slapen 🤣
Voor zo lang ze niet in slaapvallen tijdens de sex is alles oké 😅
 
Ik heb wel eens een vrouw ontmoet (geen DVP) die mij zei het jammer te vinden dat ze het sperma spuiten in haar vagina niet letterlijk voelde, ondanks het zaad met flinke spuitkracht in haar poesie wordt gespoten. Ze vergeleek het met water uit een plantenspuit, dat je tegen je handpalm aan spuit en wat je wél voelt.

Bij mijn weten is de vagina achterin vrijwel ongevoelig en bovendien is sperma eerder wat dik en stroperig in tegenstelling tot een waterstraal. Daarnaast is de vrouw, als ze goed opgewonden is, van zichzelf al kletsnat tussen haar benen, dus zijn zaad zal ze dan sowieso minder kunnen voelen.
Alleen als het zaad haar vagina uitdruipt voelt een vrouw dat en sommige vrouwen vinden dat erg opwindend.

Wellicht dat soortgelijke vrouwen het daarom fijn en geil vinden als een man in haar mond klaarkomt, want dan voelt ze zijn warme zaad wel letterlijk. Ook het spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Het antwoord is toch echt simpel. Een sex partij tussen man en vrouw is pas gedaan als de man klaarkomt. Zeker in landen waar mannen meer betekenen dan vrouwen. Azië, grote stukken van Latijns-Amerika, Afrika,.... en zeker ook in veel gezinnen in Europa waar een vrouw haar man beloont in bed voor een klusje in huis,.... Dat is wereldwijd in 90% van de gevallen zo. Laat kinderen er buiten. Het gaat om sex. Een vrouw zal pas het gevoel hebben ik heb mijn man dat ultieme gevoel gegeven of ik heb hem laten klaarkomen, I did my job, als hij in haar klaarkomt. Zijn beiden getest, of kennen ze elkaar lange tijd en is er genoeg vertrouwen, dan liefst zonder condoom. Voor de man zal het nog intiemer zijn om echt zijn zaad in de vrouw te spuiten, en de vrouw voelt echt de man komen in haar. Ik heb zelf het verschil mogen ervaren, en in de ogen van de vrouw kan je met bare sex toch echt een zeker geluk in haar zien, dat ze uitstraalt dat ze jou zover heeft gekregen tot je haar volspoot. Einde van de sexpartij. Komt een vrouw 5 keer klaar tijdens een sex beurt en de man niet, dan is het geen echte sex geweest. Natuurlijk is het wel sex geweest en zullen beiden hebben genoten, maar maatschappelijk hoort een man klaar te komen als einde van de sex. Dat geeft een vrouw het gevoel, He dit it. I was good.
 
Natuurlijk is het wel sex geweest en zullen beiden hebben genoten, maar maatschappelijk hoort een man klaar te komen als einde van de sex. Dat geeft een vrouw het gevoel, He dit it. I was good.
Is toch een heel groot misverstand hoor dat het einde sex is als de man is klaargekomen. Ik weet waarschijnlijk 90% van de mannen en vrouwen denkt zo. Ik vroeger ook.
Tot ik een vriendin kreeg waar ik eerst haar een paar keer moest laten klaarkomen. Daarna kon ik zelf klaarkomen, maar mocht ik hem er niet uithalen. En ja hoor na een paar keer werd hij daarna vanzelf weer hard en kon je nog langer doorgaan als daarvoor.

Dit ging net zolang door tot ik het echt niet meer volhield. Maar ik kan zeggen de lekkerste sex is als je doorgaat als je bent klaargekomen. Alles is dan 10 x gevoeliger nog.

In het begin is het een beetje lastig om door te gaan. Maar het is net een training op een gegeven moment gaat het steeds makkelijker en het is heerlijk. Iedereen die dat nog nooit heeft gedaan mist iets.
 
Nou.. waarom zegt meneer dat dan niet direct ipv zo'n verhaal wat niet echt duidelijk overkwam bij moi. Heb ook zeer kort geslapen vannacht, dus de hersens werken niet zo mee 🤭
Ik moest ook even twee keer lezen, mijn secretaresse gevraagd (die is ook wel in voor een geintje); En ook even aan mijn vriendin gevraagd. Ze gingen er nog serieus op in ook toen ik het vroeg. Begreep dat er in ieder geval van dat als een man klaarkomt bare in de poes van een dame, dat een dame daar niets van voelt. Dus het spuiten wordt niet gevoeld. Dame kan wel zien aan een vent of dat die (bijna) klaarkomt, of de man geeft het zelf aan dat die zover is. Bij bare word beetje veel zaad als sexy gezien, omdat zo werd gezegd dat gevoeld wordt bij opstaan (leegloop) en dat maakt het intiemer als je in een relatie zit. Met condoom maakt het geen hol uit omdat je die weggooit na de vrijpartij en geen zooi (smurrie) (..) Een kleine pik wordt ook niet gevoeld, maar een ''heipaal'' van zo 20 cm weer wel. Lengte is leuk, maar de dikte (omtrek) doet meer.
Het gaat over klaarkomen in je poes, maar dat gebeurd toch in de meeste gevallen in een condoom, dus enkel de piel zal wat vochtig zijn. Dus is er geen bende..

En met mijn partner.. ach.. even een doekje en zzzzz. En in de ochtend even douchen.
Klopt doekje, voor het ergste.. slapen en in de ochtend douchen, en dan even douchekop erop, bad spons lichtjes zepen met douche schuim en afspoelen, en de poes is weer fris en fruitig en klaar voor de volgende penetratie van manlief.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan