Vriendin wil Gangbangervaring opdoen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De datum is vastgelegd de locatie is bekend. Degene die lid zijn van de organisator zijn gangbangclub zullen binnenkort een uitnodiging ontvangen .
Voor de andere kandidaten aandringen is niet nodig want zoals reeds gezegd wij organiseren het zelf niet.
En er zijn zekers leden van girlsreview.nl bij.
 
De datum is vastgelegd de locatie is bekend. Degene die lid zijn van de organisator zijn gangbangclub zullen binnenkort een uitnodiging ontvangen .
Voor de andere kandidaten aandringen is niet nodig want zoals reeds gezegd wij organiseren het zelf niet.
En er zijn zekers leden van girlsreview.nl bij.
Kunnen we ergens een link vinden toevallig?
 
Awel se voor degene die beginnen dat het fake is. Maandag 21 maart is haar eerste gangbang en de mensen die op de lijst staan van de gangbang organisatie hebben uitnodiging gekregen en er zijn erbij die hier op het forum aanwezig zijn.
Dat het zolang heeft geduurd is omdat vorige datum 3 maart moet worden uitgesteld door gezondheidsproblemen bij de dame.
En er zijn ook al contacten gelegd voor een volgende gangbang met ook iemand van het forum maar daar moet nog verder mee worden afgesproken.
 
Ik kan bevestigen dat het GEEN fake is, heb uitnodiging van de organisator ontvangen aangezien ik in zijn mail bestand zit.

Heb ook al via pm contact gehad met Johan, met duidelijke communicatie en correcte info !!!
Dus zeker geen Fake !!!
 
Er is duidelijk van in het begin gevraagd om in contact te komen met een organisatie/organisator van gangbangs.
Er heeft iemand zich aangemeld via girlsreview.nl en daar zijn wij met in zee gegaan. Er is nooit gezegd dat heel girlsreview.nl ging worden uitgenodigd.
Er is door mij ook al heel duidelijk datdegene die de party organiseert zijn eigen ledenlijst heeft en enkel met deze mensen communiceert. Het is een bekende organisator kanten van de Limburg en Brabant.
Er is ook nooit gezegd dat het door ging gaan in een gangbangclub dus snap het probleem niet goed. Er is door mij van in het begin heel open en eerlijk gecommuniceerd geweest hier in de groep maar ook zoals Jokke al heeft bevestigd hierboven dat er altijd door mij eerlijk is geantwoord.
Met ander woorden Sweetmacho lees alles nog is van in het begin en je zal zien dat u opmerkingen nergens op slagen.
 
Bij deze...

Het gevoel dat bij mij vaak overheerste was dat van 1 keer en nooit meer.
Langs de andere kant, mijn kaken deden op het einde pijn door het pijpen, maar ik heb niks liever :cool:

Spijtige was wel, omdat het eerste ineens te hevig was, er van neuken niks meer in huis kwam door overgevoeligheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan