Vrij-sessie/zoenen zuid-holland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oasis

Wandelaar
30
01/08/22
26
2
Is er iemand die mij wat adresjes kan aanraden voor een goeie gfe ervaring (dame liefst onder de 35jaar)? Heb al een tijdje geen intieme sessie gehad en wil dit graag weer is ervaren!

Simone in Diane's secret was mijn adres, maar wil graag wat meer verkennen of een ander vast adresje erbij verkrijgen.
 
Weliswaar raamadresjes:

Elisabeth zul je maar zelden vrij zien staan. Diana is nog wel achter het raam aan te treffen.
 
Weliswaar raamadresjes:

Elisabeth zul je maar zelden vrij zien staan. Diana is nog wel achter het raam aan te treffen.
Super dankjewel, ik zie trouwens verschillende prijzen staan waaronder €100 voor 30 min. En anderen beweren dat Elisabeth het doet voor €100 voor 15min. Wellicht is dat pzc. Wat voor prijs kan ik verwachten voor 30min intiem met zoenen?
Ik werd daar een keer bot afgewezen alleen omdat ik zei dat het vroeger €50 was voor 20min en niet 15min (was overigens gewoon een opmerking) dus wil niet weer zo onvoorbereid op pad. Heb ook het gevoel dat ik er onschuldig uitzie en ze daar gebruik van maken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan