Vrouw/vriendin herhaaldelijk bedriegen met DVPs.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik voel mij totaal niet schuldig met mijn wandelhobby als getrouwde man. Het is heel simpel, als je thuis geen eten krijgt, ga je toch ook ergens anders gaan eten.
Met een lekkere, leuke vrijpartij net hetzelfde.
lekker makkelijk. Dat is net zo als mijn buurman geen coke verhandeld dan doe ik het wel anders zou iemand anders het doen. Moralistisch praat jij je schoon

lekker makkelijk. Dat is net zo als mijn buurman geen coke verhandeld dan doe ik het wel anders zou iemand anders het doen. Moralistisch praat jij je schoon
Ik ben het wel met hem eens. Jouw vergelijking gaat niet op. Sex is in deze tijd een eerste levensbehoefte. Hoeveel stellen zijn er niet waar na de twee kinderen verdomd weinig tot helemaal niets meer gebeurd. Je kunt niet van je dertigste tot je pensioen sexloos door het leven gaan als man. Das niet gezond. En mastuberen gaat ook vervelen. Ik denk dat iedere man die in zo'n relatie zit hier vroeg of laat over nadenkt. Niet iedereen zit op dit forum maar ik zou ze de kost niet willen geven die wel naar dvp's gaan.

Ik heb me er nooit schuldig over gevoeld. Het is voor mij een transactie. Verders is mijn relatie prima. Huisje boompje beestje. Maar alleen dat ene niet. Jammer dan.

Terug
Bovenaan Onderaan