Vrouw wil met mij naar de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

driepoot

Newbie
4
12/06/25
1
t vrouwtje wilt een lang weekend naar amsterdam, en dan wilt ze ook over de walletjes lopen omdat ze dat nog nooit gezien heeft. gewoon kijken natuurlijk neuken wilt ze al 4 jaar niet. probleem is dat ik daar juist daarom dus wel eens kom en "bekende" heb laten we zeggen. sta er niet op te wachten als die dan de bek open trekt of zo als ik daar met men vrouw sta. zal wel ervan uitgaan dat ze discreet zijn daar, maar toch niet zo'n zin in deze situatie. wil ook geen argwaan trekken door te weigeren met haar er heen te gaan . iemand tips voor deze situatie?

Ja de bekende waar je wel eens komt zal op bepaalde tijden werken toch? Werkt ze in de avond dan met je vrouw overdag naar de wallen of andersom. Kortom de dames waar je komt ontwijken. Lukt dat niet dan maar ervan uit gaan dat de dames discreet zijn. Ik ben ooit eens met een vrouwelijke collega naar Amsterdam met de trein gegaan en wie kom ik op CS tegen off al people? Ja mijn vaste dvp. En die was discreet. Weigeren met haar erheen te gaan is geen optie denk ik.

Ja de bekende waar je wel eens komt zal op bepaalde tijden werken toch? Werkt ze in de avond dan met je vrouw overdag naar de wallen of andersom. Kortom de dames waar je komt ontwijken. Lukt dat niet dan maar ervan uit gaan dat de dames discreet zijn. Ik ben ooit eens met een vrouwelijke collega naar Amsterdam met de trein gegaan en wie kom ik op CS tegen off al people? Ja mijn vaste dvp. En die was discreet. Weigeren met haar erheen te gaan is geen optie denk ik.
bekene als in meervoud. ik lees online dat dat "bekenen" moet zijn in zuiver hollands. niet mn sterkste punt spellen. dus om ze allemaal te ontwijken lijkt lastig, maar ja je hebt wel een punt. en die anekdote van je dvp op cs vind ik fijn te horen. zullen natuurlijk zelf ook geen gezijk willen en weten dat hun klantenbestand grotendeels mannen in mijn situatie moeten zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan