Joskeboske
Newbie
Iemand ervaring met de grote blondine met een grote kont? Ze staat meestal met haar rug richting de raam en met haar flinke kont te schudden. Ze staat volgens mij VT 43
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zou andrea wel eens kunnen zijn dta is een tmm.Iemand ervaring met de grote blondine met een grote kont? Ze staat meestal met haar rug richting de raam en met haar flinke kont te schudden. Ze staat volgens mij VT 43
Thx! Wat bedoel je met tmm? Ze heeft Lang golvend haar ( vaak in een lange paardestaart).Dat zou andrea wel eens kunnen zijn dta is een tmm.
theo
te mijden meidThx! Wat bedoel je met tmm? Ze heeft Lang golvend haar ( vaak in een lange paardestaart).
Die lijst staat nog steeds op enkele actieve fora.Er bestond een lijst met afkortingen op een ander forum. Hopelijk heeft iemand die nog en kan die op dit forum delen.
Altijd handig.
Lijstje staat inmiddels in branche talk.Ik zal hem straks als ik thuis ben kopiëren van een ander forum, en hier ergens plaatsen.