Vurige Winter!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Word dit voor jou ook een vurige winter?

• Zeker weten!

Stemmen: 15 62,5%
  • Neen! Ik ga liever skieën (of naar de zon)

Stemmen: 2 8,3%
  • Winter? Niks voor mij! Ik hou wel m'n winterslaap!

Stemmen: 7 29,2%

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Ik heb mijn hobby de laatste twee maanden van vorig jaar even laten varen om geld te besparen. Maar met het nieuwe jaar is het wachten alleen maar langer geworden door de sneeuw. 😔 De afspraken van deze week moesten worden afgezegd. Ik fantaseerde al over seks in de sneeuw. 😁

2025 was voor mij alvast een fantastisch jaar! In totaal 25 verschillende DVP's bezocht... waaronder 18 nieuwe! En... daar waren dus meerdere absolute toppers bij!

Vooreerst natuurlijk de 'vaste waarden': Kyara... Emily Tuesday... Zoë... Kaylee. Wat een feest altijd weer met die meiden!

Maar dan ook enkele fantastische nieuwe ontdekkingen: Jada Sparks... MollyMol... Mirela... Veve... Carina (Layla). Man! Wat een geweldig jaar!

En nu... op naar 2026!

Ben net terug van Zutendaal... Wegdek overal in prima staat! Geen sneeuw en geen regen... dus géén files!

En wat was Lucia weer geweldig! OMG! Wat een prima manier... om het nieuwe jaar te starten!

En... dat Abierta Fina sexy lingerie-setje dat ik haar cadeau deed... Man! Wat staat dat haar geweldig! Natuurlijk al meteen een aantal (pikante!) foto's gemaakt! (kijk op haar Redlights add!)

Laatst bewerkt:
Net terug van Brugge... voor m'n eerste ontmoeting met Holly. Die afspraak had wel wat voeten in de aarde! Maar dus eindelijk onze agenda's toch kunnen matchen! Nu... dat heb ik me alvast niet beklaagd! OMG! Wat was dat een lekkere leuke date!

Molly is een zeer toffe meid! En... vind haar 'lekkere plekjes'... en wat wordt ze heet! Ze haalde zelfs haar vibrator erbij... en bleef maar klaarkomen! En... toen ik dan ook haar tenen begon te likken! Man! Wat een feest!

En... hoe haar gelaat straalde van voldoening! Daar doe ik het voor!
Vrees dus... dat ik er wéér een toppertje bij heb!

Terug
Bovenaan Onderaan