Vurige Winter!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Word dit voor jou ook een vurige winter?

• Zeker weten!

Stemmen: 24 52,2%
  • Neen! Ik ga liever skieën (of naar de zon)

Stemmen: 4 8,7%
  • Winter? Niks voor mij! Ik hou wel m'n winterslaap!

Stemmen: 18 39,1%

• Totaal aantal stemmers
    46
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een stuk of 4
Girlsaanbidder, het gaat hier om betaalde dates toch? Dan heb je ongetwijfeld al een paar leuke dames 'verzameld'?
Een stuk of 4 vaste dames , en soms weleens een andere dame , maar ben niet meer zo actief als jij en Marco ben over een week 70 , en ga ongeveer eens in de 6 weken , maar geniet er nog wel van 😊
…………………💐Nog 15 dagen Marco , en het is lente , hoe ga je het noemen , bronstige lente , of voorjaars kriebels , wat heb je al bedacht ??

Laatst bewerkt:
Een stuk of 4

Een stuk of 4 vaste dames , en soms weleens een andere dame , maar ben niet meer zo actief als jij en Marco ben over een week 70 , en ga ongeveer eens in de 6 weken , maar geniet er nog wel van 😊
…………………💐Nog 15 dagen Marco , en het is lente , hoe ga je het noemen , bronstige lente , of voorjaars kriebels , wat heb je al bedacht ??
Ik ga een tijdje een paar dames testen. En kijk dan welke ik over hou

En... morgen is Lucia voor de laatste dag in het land... Dus snel nog een afspraak geregeld! Op naar Zutendaal dus... voor nog een keertje lekker stoeien!

Zondag nog maar eens de verplaatsing gemaakt naar Zutendaal... voor de (voorlopig) laatste afspraak met Lucia! Op 16/03 is ze weer weg! Inmiddels reed ik voor die vrouw reeds 2000km! Ongehoord!

Nu... het was weer een geweldige ervaring! Wat een lekker... leuk... geil feestje weer! We maken elkaar telkens helemaal gek van verlangen! En de sex wordt gewoon elke keer nog beter!

Nu, ja... voorlopig even pauze dus!
Lucia, geniet alvast van je vakantie! En... tot later dit jaar!

Wordt ongetwijfeld nog vervolgd...

Maakt toch niet uit, Marco wilde een topic over de winter, prima toch! Life is simple...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan