waar erger je aan bij gangbangs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou te overwegen zijn gangbangs te houden in 2 snelheden.
De " champions league " voor de mannen die het begrijpen en die met kilo's respect met hun lul van staal elke vrouw afneuken., en een B klasse voor de mannen die wat kilo s teveel hebben , graag likken etc.
De B groep betaalt dan iets meer.
Voordeel is dan wel minder ergernis voor de ervaren potente deelnemers" de sportmannen zeg maar.
Denk dat dames in de categorie a moeilijk te zoeken zijn.....hun partner houdt iedereen tegen die beter zijn dan hun (categorie c)😉
 
Mag ik wat toevoegen?
Bij de bangs waar ik kom wordt altijd duidelijk verzocht door de gastheer om te douchen, dat wordt altijd ook wel gedaan. Toch zit er altijd wel iemand tussen waarvan je ruikt dat het niet schoon is. Dan staan ze dus puur voor de vorm even onder de douche.

Ook storend vind ik mannen die een shirt aanhouden. Iedereen is naakt…. Behalve jij? En je gaat ook weer naar huis in dat shirt?
ik heb het snel koud, en dan zakt de geilheid ook snel. met een (schoon!) hemd of shirt over bovenlijf heb ik daar geen last van. vind het vooral prettig mn rug bedekt te hebben, tocht voel ik daar het snelst.
 
Niet op een cuckold hoor. Had ik een lief dan deelde ik haar niet.
Heel traditioneel daarin.
Idd. Ik vroeg eens aan die van mij hoeveel ze betaald moest worden per uur om wat willekeurige mannen te ontvangen.
Voor geen geld ter wereld was haar antwoord. Sindsdien bekijk ik dvp's meer als een momentopname. De real queen heb ik dus gewoon thuis.
 
Iedereen die te opdringerig is. De pollen niet thuis kan houden als de dame neen zegt. Jammer genoeg stel ik vast dat dit vooral buitenlanders zijn.
En dronkaards die vooral naar een gangbang komen omdat de drank inbegrepen is.
 
Ik vroeg mij af, wat vinden jullie een nette verhouding dame(s) + heren ?
Ik ga binnenkort naar een (besloten) GB en daar komen 15 heren op 1 dame.
Wat is zowel voor de dame behapbaar (dit is natuurlijk per vrouw verschillend) en voor de heren ook nog leuk zodat dat je nog wel redelijk aan je trekken kan komen ?
 
Te loude muziek is erg irritant. We komen om seks te hebben, niet om te dansen. Sommige organisaties vergeten wel eens dat het een gangbang is en geen disco. Het is voor ons een reden om eerder weg te gaan, omdat seks hebben met oordopjes in ook raar is.
Ik vroeg mij af, wat vinden jullie een nette verhouding dame(s) + heren ?
Ik ga binnenkort naar een (besloten) GB en daar komen 15 heren op 1 dame.
Wat is zowel voor de dame behapbaar (dit is natuurlijk per vrouw verschillend) en voor de heren ook nog leuk zodat dat je nog wel redelijk aan je trekken kan komen ?
Op een kleine GB is ongeveer 6 op 1 ideaal. Als er te veel mannen zijn dan staan veel mannen niks te doen. Ze moeten steeds te lang wachten. De sfeer wordt anders en het is niet erotisch als een deel zit te kletsen over voetbal en auto's.
 
Als vrouw zijnde erger ik me aan:

Haantjes die ineens vanuit het niets opduiken, andere mannen opzij drukken en proberen hun gang te gaan. Die stuur ik inmiddels weg, als ik het in de gaten heb tenminste (maar lukt steeds beter).

Mannen die niet fris ruiken (en dan ook nog willen zoenen).

Mannen die mijn man (die zeker niet voor toelatingscommissie speelt en alleen vanuit de achtergrond toekijkt) achteraf bedanken. Deze logica is voor mij nog niet duidelijk. Ik ben toch geen stuk gereedschap dat hij uitleent. WTF bedank je hem? Hij vind het zelf wonderlijk en ongemakkelijk.

Mannen die ongevraagd glijmiddel gebruiken, hè kom op, waarschuw dan van tevoren dat je ergens iets op smeert, dat is wel zo netjes.
 
Mannen die mijn man (die zeker niet voor toelatingscommissie speelt en alleen vanuit de achtergrond toekijkt) achteraf bedanken. Deze logica is voor mij nog niet duidelijk. Ik ben toch geen stuk gereedschap dat hij uitleent. WTF bedank je hem? Hij vind het zelf wonderlijk en ongemakkelijk.
Dit kan ik nog begrijpen. Er zijn regelmatig stelletjes die een D/s dynamiek hebben en de vrouw inderdaad 'uitlenen'. Het kan zijn dat sommige mannen hier bewust van zijn en de partner niet willen passeren.
 
Ik als vrouw? Inderdaad de té lange beffers, mannen die helemaal bovenop me gaan liggen als ik op mijn rug lig, ik wil ook pikken in mijn mondje, mannen die zaad in mijn ogen spuiten hahahaha, mannen die stinken stuur ik zowiezo weg, te oud, veeeeel te dik ( ja sorry) Ik doe een gangbang uit geilheid, niet voor geld.
Als vrouw zijnde erger ik me aan:

Haantjes die ineens vanuit het niets opduiken, andere mannen opzij drukken en proberen hun gang te gaan. Die stuur ik inmiddels weg, als ik het in de gaten heb tenminste (maar lukt steeds beter).

Mannen die niet fris ruiken (en dan ook nog willen zoenen).

Mannen die mijn man (die zeker niet voor toelatingscommissie speelt en alleen vanuit de achtergrond toekijkt) achteraf bedanken. Deze logica is voor mij nog niet duidelijk. Ik ben toch geen stuk gereedschap dat hij uitleent. WTF bedank je hem? Hij vind het zelf wonderlijk en ongemakkelijk.

Mannen die ongevraagd glijmiddel gebruiken, hè kom op, waarschuw dan van tevoren dat je ergens iets op smeert, dat is wel zo netjes.
Dat mannen je bedanken, is zoals jij zegt idd raar. Maar dat je een man hebt die ermee eens is dat je dit mag en elkaar hierin vrijlaat, tja zo zijn niet alle mannen. Veel mannen van vrije stellen vinden het juist klote als ze hen negeren.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan