waar erger je aan bij gangbangs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar ik me aan erger? Die massa naakte mannen die amper een stijve kunnen krijgen... en dus constant (wanhopig) staan te trekken... Zo kan je dan amper de dames zien! Echt niks om opgewonden van te raken!

GB's zijn wellicht niks voor mij... Tenzij kleine selecte groepjes... waar je (bijna) steeds in contact bent met de dame...
 
Waar ik me aan erger? Die massa naakte mannen die amper een stijve kunnen krijgen... en dus constant (wanhopig) staan te trekken... Zo kan je dan amper de dames zien! Echt niks om opgewonden van te raken!

GB's zijn wellicht niks voor mij... Tenzij kleine selecte groepjes... waar je (bijna) steeds in contact bent met de dame...
die bestaan
 
Mag ik wat toevoegen?
Bij de bangs waar ik kom wordt altijd duidelijk verzocht door de gastheer om te douchen, dat wordt altijd ook wel gedaan. Toch zit er altijd wel iemand tussen waarvan je ruikt dat het niet schoon is. Dan staan ze dus puur voor de vorm even onder de douche.

Ook storend vind ik mannen die een shirt aanhouden. Iedereen is naakt…. Behalve jij? En je gaat ook weer naar huis in dat shirt?
 
Romantici die met/op/bij de dame bezig zijn en bezig blijven alsof ze de GFE date van hun leven hebben. Een kwartier lang likken, in missio er helemaal overheen gaan liggen etc. An sich helemaal prima, maar als je dat in een GB context doet met je oogkleppen op dan heb je het naar mijn mening niet helemaal begrepen.. Meestal zeg ik er dan iets van maar dat wordt ook niet altijd even hartelijk ontvangen..
Stinkende gasten, echt heel erg. Als je dat niet van jezelf in de gaten hebt of nog erger, als het je niet interesseert.
Opdringerige gasten zonder een greintje fatsoen
"Deelnemende" dames die meer tijd spenderen aan uitrusten, roken en kletsen met bekenden dan aan daadwerkelijke actie. Natuurlijk zijn we allemaal mensen en niemand moet iets, maar heb vroeger vaak zat meegemaakt dat dames 75% vd tijd aan het spijbelen waren. Doe dan gewoon niet mee..
 
Toch zit er altijd wel iemand tussen waarvan je ruikt dat het niet schoon is. Dan staan ze dus puur voor de vorm even onder de douche.
Klopt, vaak zat, mannen gezien die zich even natmaken en weer afdrogen 😅
Ik douche mij altijd met douchegel, ook flink schrobben en ook achter het randje en naadje 😁 wel zo netjes.
 
Behalve het lijste dat hierboven staat, ook nog mannen die ineens van 'ergens' komen met een stijve en je voorbijsteken, terwijl jij al 30 min aan het spelen bent met de dame en je beurt mooi afwachtte, met arrogantie en 'fu** you' verkrachtersmentaliteit, dat laatste heb ik trouwens ook nu al een paar keer, op 3 events al 10 keer gezien, 'verkrachtersmentaliteit', het is een gangbang, dus je komt wel aan je trekken maar dat ze de dame 'agressief' opeisen en letterlijk verkrachten, nee, dat is erover, alsof die al 20 jaar geen seks gehad hebben ..... Vaak zijn het dezelfde types (sorry voor de normale onder ons), buitenlander of kale tattoo macho ..... Dan heb je ook dus die oudjes, type boekhouder of Fat Guy, die 1 uur lang beffen en squirten omdat ze geen stijve krijgen, AUB, geef een ander ook zijn plezier ......
 
Een gangbang is grotendeels ook een schouwspel. Als het zo druk is dat je de vrouwen zelfs niet kan onderscheiden in de massa op en rond een matras. Of allen zich op de mooiste (of meestal nieuwste) dame storten. Pfffff.

Stoort me minder maar wel jammer dat vele mannen handelen als individuen met enkel oog voor eigen gewin. 1 + 1 kan 3 worden op een gangbang. Helaas is het soms minder dan 2.
 
Mag ik wat toevoegen?
Bij de bangs waar ik kom wordt altijd duidelijk verzocht door de gastheer om te douchen, dat wordt altijd ook wel gedaan. Toch zit er altijd wel iemand tussen waarvan je ruikt dat het niet schoon is. Dan staan ze dus puur voor de vorm even onder de douche.

Ook storend vind ik mannen die een shirt aanhouden. Iedereen is naakt…. Behalve jij? En je gaat ook weer naar huis in dat shirt?
Hoe zit het met degenen die de boxers van de dag ervoor bewaren en deze na elke douche weer aantrekken = ze blijven vies

Ik draag een handdoek om mijn middel die ik na elke douche verschoon.
 
Romantici die met/op/bij de dame bezig zijn en bezig blijven alsof ze de GFE date van hun leven hebben. Een kwartier lang likken, in missio er helemaal overheen gaan liggen etc. An sich helemaal prima, maar als je dat in een GB context doet met je oogkleppen op dan heb je het naar mijn mening niet helemaal begrepen.. Meestal zeg ik er dan iets van maar dat wordt ook niet altijd even hartelijk ontvangen..
Stinkende gasten, echt heel erg. Als je dat niet van jezelf in de gaten hebt of nog erger, als het je niet interesseert.
Opdringerige gasten zonder een greintje fatsoen
"Deelnemende" dames die meer tijd spenderen aan uitrusten, roken en kletsen met bekenden dan aan daadwerkelijke actie. Natuurlijk zijn we allemaal mensen en niemand moet iets, maar heb vroeger vaak zat meegemaakt dat dames 75% vd tijd aan het spijbelen waren. Doe dan gewoon niet mee..
ben het volledig met je eens over vrouwen die 75% aan chatten en drinken besteden zoals in een libertijnse club, behalve dat het hier een gangbang is

Pauzes en sociale tijd natuurlijk, maar je hebt een gulden middenweg nodig
 
Afgelopen maandag was ik in een gangbang

7 mannen voor 1 vrouw

De vrouw wachtte op ons terwijl we op bed lagen omdat we te beleefd waren = ga je gang ... Nee, jij eerst ... Nee, ik sta erop JOU ... Het meisje raakte geïrriteerd en zei dat we moesten beginnen

Soms is TE veel kameraadschap niet GOED ahahahahaha

Maar gelukkig bestaat dit soort gangbang nog steeds met een goede gemoedstoestand tussen de deelnemers
 
Mag ik wat toevoegen?
Bij de bangs waar ik kom wordt altijd duidelijk verzocht door de gastheer om te douchen, dat wordt altijd ook wel gedaan. Toch zit er altijd wel iemand tussen waarvan je ruikt dat het niet schoon is. Dan staan ze dus puur voor de vorm even onder de douche.

Ook storend vind ik mannen die een shirt aanhouden. Iedereen is naakt…. Behalve jij? En je gaat ook weer naar huis in dat shirt?
Ja, mee eens. Je moet gewoon zorgen dat je schoon en fris bent. Hoe je het doet of waar maakt me persoonlijk minder uit. Sommige mannen hebben een hotel daar in de buurt en hebben zich daar al helemaal gedoucht, dan hoeft het niet alsnog op de club waar de voorzieningen soms minder zijn, maar je moet wel schoon zijn.

Het dragen van een t-shirt heb ik wel gedaan in het begin, omdat ik niet actief mee doe. Ik ben aanwezig om mijn vriendin te begeleiden en in de gaten te houden, maar ik heb het ook wel uit gedaan. Maar, een t-shirt is dus geen goed idee? Ik zie wel meer lopen. 🤔
 
Ja, mee eens. Je moet gewoon zorgen dat je schoon en fris bent. Hoe je het doet of waar maakt me persoonlijk minder uit. Sommige mannen hebben een hotel daar in de buurt en hebben zich daar al helemaal gedoucht, dan hoeft het niet alsnog op de club waar de voorzieningen soms minder zijn, maar je moet wel schoon zijn.

Het dragen van een t-shirt heb ik wel gedaan in het begin, omdat ik niet actief mee doe. Ik ben aanwezig om mijn vriendin te begeleiden en in de gaten te houden, maar ik heb het ook wel uit gedaan. Maar, een t-shirt is dus geen goed idee? Ik zie wel meer lopen. 🤔
Je hebt er die de T-shirt aanlaten... tijdens de actie!
Dat is toch wel een beetje vreemd...
 
Vind je vrouwenzweetlucht wel lekker?
Nadat je beiden hebt gedouched... en dus fris aan de actie begint... ruikt verse zweetlucht van een opgewonden vrouw dus (meestal) wél lekker! Opwindend lekker zelfs! Of je daar op een gangbang veel van merkt betwijfel ik... Maar 1-op 1 zeker weten!

Geile sex is voelen, ruiken, proeven!
 
claimers, befkoningen, voordringers, ingekakte piemels die een half uur voor het gat gaan liggen trekken, stinkers, opdringerige mannen die zo geil staan dat ze hem bijna in mijn gat duwen omdat ze niet even kunnen wachten, spuiters die ook mij menen te moeten voorzien van zaad, verkrachters (zoals hierboven al beschreven), meiden die het vak niet verstaan. En ga zo maar door. Het is altijd wel iets, maar over het algemeen geniet ik telkens toch wel weer van een goede gangbang.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan